פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתשובתו של מר אריאל - תלונה 58194 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

חברת א.ל.מ טוענת שניתן פתרון אולם כלל וכלל לא ניתן פתרון והם כנראה לא מבינים מה רושמים להם או על אילו תלונות הם עונים באתר.

אני זכאית לרכוש ממיר דיגיטלי ב 99 ש"ח כפי שהובטח לי אולם כאשר הגעתי דרשו ממנו בסניף מחיר של 150 ש"ח. טורטרטתי שבועות מסניף לסניף, בזבזתי זמן ודלק ועוד צוחקים עליי? אני לא מבינה. בחיים לא נתקלתי בתופעה שכזו.

אני דורשת לרכוש את הממיר בסכום שהובטח לי זה הכל. לא ביקשתי שום דבר בחינם. ביקשתי לרכוש את המוצר במחיר שהובטח לי.

לתשובתם אודה



עוגמת נפש סוג הנזק :
לרכוש את הממיר בסכום של 99 ש"ח כפי שהובטח פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
מחיר הממיר עד תאריך 31.12.10 היה 99 ש"ח. לאחר תאריך זה מחירו - 149 ש"ח.
טענת הלקוחה "שהבטיחו לי ב-99 ש"ח" - אינה נכונה.
תגובה:
/ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה