|
|
|
|
|
|
מתעלמים מתלונות, מקטינים ראש ובוחרים לענות רק על מה שהם רוצים |
נושא התלונה: |
פוגל צביה |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
עדיין לא קיבלתי תשובה מחברת א.ל.מ לתלונה 58194
מצ"ב שוב בפעם השלישית התלונה:
שלום
חברת א.ל.מ טוענת שניתן פתרון אולם כלל וכלל לא ניתן פתרון והם כנראה לא מבינים מה רושמים להם או על אילו תלונות הם עונים באתר.
אני זכאית לרכוש ממיר דיגיטלי ב 99 ש"ח כפי שהובטח לי אולם כאשר הגעתי דרשו ממנו בסניף מחיר של 150 ש"ח. טורטרטתי שבועות מסניף לסניף, בזבזתי זמן ודלק ועוד צוחקים עליי? אני לא מבינה. בחיים לא נתקלתי בתופעה שכזו.
אני דורשת לרכוש את הממיר בסכום שהובטח לי זה הכל. לא ביקשתי שום דבר בחינם. ביקשתי לרכוש את המוצר במחיר שהובטח לי.
לתשובתם אודה
|
לספק את הממיר המיוחל בסכום המובטח של 99 ש"ח כפי שהבטיחו לי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - שרות לק |
שם ותפקיד: |
מחיר הממיר עד תאריך 31.12.10 היה 99 ש"ח. לאחר תאריך זה מחירו - 149 ש"ח.
טענת הלקוחה "שהבטיחו לי ב-99 ש"ח" - אינה נכונה. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|