פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מקרר לא תקין נושא התלונה:
לוריא ליאת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' השחם 6 פתח תקוה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו זוג צעיר שהתחתן ורצינו לרהט את הדירה עם מוצרי חשמל חדשים אשר נרכשו מחב' א.ל.מ בת"א ובתמורה שילמנו ממיטב כספנו סך של 13,750 ש"ח והם כללו מקרר מדגם סמסונג RT77-SAST613 בצבע טיטניום. כאשר הגיע המקרר, הופתענו לגלות שיש שקע בדלת התחתונה וביקשנו להחליפו, לאחר פניה לשירות לקוחות, הם הביאו לנו לבחון שני מקררים נוספים מאותו סוג (הם דרשו שנרד לרחוב, כדי לבדוק את המקרר לפני שמעלים אותו לביתנו וכך עשינו). לצערנו שני המקררים הנוספים שהביאו לנו (מאותו דגם) היו עם שקעים ודפיקות בדלתות ולכן נאלצנו להחזירם. כאשר שוחחתי בפעם הרביעית עם הגב' סופי משירות לקוחות, היא ציינה שכנראה כך מגיע הדגם מהיצור והיא מוכנה להחזיר לנו את עלות המקרר ובתנאי שנשלם עבור ההובלה. אבקש לציין כי הכיריים שהיו כלולים בעסקה, טרם הגיעו אלינו מאחר שהם אזלו בייצור (דבר אשר לא נאמר לנו בעת הרכישה ואף צוין כי הם יספוקו מיידית עם שאר המוצרים).
כמו כן, ברצוני לציין כי במשלוח קבלת הדברים, ישנה חותמת של קבלת הדברים וכן חותמת שהמקרר הוא לשביעות רצוננו, למרות שבעלי לא רצה לחתום על טופס זה, אולם המובילים אמרו שהם יקחו את שאר הדברים אם הוא לא חותם על טופס זה ולכן הוא נאלץ לחתום עליו.
פלוס עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש החזר כספי מלא ללא חיוב של עלות ההובלה ופיצוי על עוגמת הנפש שהיתה לנו בלחכות מעל חודש למקרר תקין, למרות הסכום הנכבד ששילמנו. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
המקרר הראשון שהגיע לבית הלקוח נבדק על-ידו והיתקבל לשביעות רצונו על-פי חתימת רועי לוריא מספר זהות 028954980. למחרת קבלת המקרר התקשר לוריא הלל ולטענתו ראה שקע במקרר.
רשת א.ל.מ האמינה ללקוח וללא היסוס שלחה מקרר אחר ושוב לטענת הלקוח נמצא פגם ושוב א.ל.מ שלחה מקרר, ושוב לטענת הלקוח נמצא פגם. אגב, בשני המקררים האחרונים, אשר נשלחו לבית הלקוח ואשר חזרו למחסן א.ל.מ לא נמצא שום פגם.
למרות זאת הצענו ללקוח לפנות לאחד מסניפי הרשת על מנת לבחור אולי מקרר אחר. כמו כן הוצע ללקוח במידה ואינו מרוצה לבטל עסקה בתנאי שמקרר לא היה מחובר לחשמל ולקבל את כספו חזרה, כלומר מחיר המקרר + הובלתו. על הלקוח לשלם על פי תקנות הגנת הצרכן דמי פינוי בלבד.
תגובה:
ממתינים להחלטת הלקוח כבר זמן מה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה