|
|
|
|
|
|
הטעיה לגבי תקופת האחריות בעת מחירת מייבש כביסה |
נושא התלונה: |
שבת 19 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון שרונים הוד השרון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בקניית מייבש כביסה הובטחה אחריות של 3 שנים ע"י המוכר (לאחר ששאלה לגבי תקופת האחריות נשאלה במפורש), כאשר התקשרנו לנציג שירות (של חברת המייבש) לשם התקנת המוצר, נאמר לנו שיש אחריות של שנה בלבד, וכי ביכולתנו לרכוש אחריות נוספת בתשלום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת האחריות הנוספת לתקופה המובטחת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - שרות לק |
שם ותפקיד: |
הוסבר ללקוח בזמן המכירה שהוא מקבל שנת אחריות מלאה.
בנוסף קיימת אופציה שניתנת ללקוח ע"י חברת השרות - הרחבת אחריות לשנתיים נוספות בתוספת מחיר. כמו כן על כל מוצר בתצוגה ישנה מדבקה, המתארת את הכתוב מעלה.
|
תגובה: |
במידה והלקוח מעוניין בהרחבת האחריות נא לפנות לשרות. |
פתרון: |
|
|
|