פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מכונת כביסה שנת יצור 2009 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה של חברת קריסטל הייבריד 120 שנחשבת למכונת הדגל של חברת קריסטל ברשת א.ל.מ שערי חדרה שילמתי במזומן לאחר מ"ס ימים המכונה הגיעה לבתי שלמתי טיפ למובלים והם נסעו לדרכם לאחר שהם נסעו ראתי כי שנת היצור של המכונה הוא שנת 2009 ואני רכשתי את המכונה בשנת 2011 עלי לציין כי אדם מהישוב לא יכול לדעת כי יביאו לא מכונה משנת יצור של לפני שנתיים גם אם היא חדשה במהלך המכירה המוכר לא ציין אפילו פעם אחת שהמכונה תהיה משנת יצור 2009 התרשרתי לחברת קריסטל והם העדיפו למלא את פיהם מים למרות שהסברתי להם את הבעיה וטענו שהם לא מכרו לי את המכונה ועלי לפנות ל א.ל.מ כמובן שהחנות הפנתה אצבע לחברת קריסטל לאחר דין ודברים עם החנות ולאחר שלא יכלו לספק לי מכונת משנת יצור 2011 נאלצתי לבטל את ההזמנה הזמנתי מוביל על חשבוני והחזרתי את המכונה לחנות במהלך ביצוע הביטול נאמר לי שיחיבו אותי בדמי ביטול למרות שאמרתי לבם שאני מבטל את ההזמנה לא בגלל שהתחרטי אלה בגלל הנסיבות שהם יצרו את כספי אני אמור לקבל אחרי 7 ימי עסקים הם מותחים את ההחזרת הכסף עד תום ימי 7 העסקים וכמובן אנחנו בחגים כך שזה ימשך לפחות 11 יום מרגע הביטול עליי לציין שעדין לא קיבלתי את כספי כמו כן אף אחד לא מוכן לפצות אותי על כך שהייתי צריך להזמין מוביל פרטי ועל כך שניגרמה לי עוגמת נפש בלי מכונה בתקופת החגים שהינו צרכים אותה נא עזרתכם בברכה גבריאל מתנה 052-2852270
עוגמת נפש סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
א.ל.מ הינה רשת קמעונאית למכירת מוצרי חשמל. את המוצרים מקבלים מהיבואנים במקרה זה כמו בכל שאר המקרים. המכונה הגיע מהיבואן "קריסטל" וסופק ללקוח. תגובה:
הלקוח ביטל עסקה וקבל את התמורה חזרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה