פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור sauter- הטעית לקוחות בדבר אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קרנבל החשמל כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 1.04.2011 בעלי ואני רכשנו תנור של sauter בקרנבל החשמל של א.ל.מ. המוכר שהסביר לנו לגבי התנור הבהיר כי התנור מגיע עם 5 שנות אחריות, אלמנט שמבחינתנו היווה מרכיב חשוב בהחלטה שלנו ברכישת התנור. כמו כן, על התנור עצמו הייתה מדבקה עליה היה רשום באותיות קידוש לבנה "5 שנות אחריות". לאחר שהגיע התנור לביתי התקשרתי לשירות של אלקטרה על מנת לבדוק כיצד אני מקבלת את תעודת האחריות שכן זו לא הגיעה עם התנור. הנציגה הסבירה לי כי האחריות לשנה הינה בהצגת חשבהונית בלבד. ציינתי כי הובטחה לי אחריות של 5 שנים ולא שנה אחת, הנציגה הסבירה כי מדובר במבצע לפיו שנה ראשונה חינם וניתן לרכוש עוד 4 שנים בעלות של 99 ש"ח- עלות זו היא הבהירה, לא כוללת הגעה של טכנאי (לא בדיוק הבנתי מה המשמעות של אחריות ללא טכנאי...). התקשרתי לשירות לקוחות של א.ל.מ על מנת לקבל את מה שהובטח לי על ידי המוכר. להפתעתי נאמר לי כי זהו המבצע והעובדה שאף אחד לא ציין זאת בפני אינה משנה והייתי צריכה לקרוא את תקנון המבצע- תקנון שמעולם לא קיבלתי או נחשפתי אליו. הבהרתי לו שאמירה של מוכר מהווה התחייבות משפטית, אך הדבר לא ממש שינה דבר והוא נותר בעמדתו. עוד אציין כי לא רק שנדרשנו לשלם תוספת של 99 ש"ח אלא שעל מנת להיות זכאים למבצע היינו צריכים ליצור קשר עם אלקטרה תוך חודש מיום הרכישה- עובדה נוספת שאף נציג (למרות שעברנו 3 נציגי מכירות) לא טרח לספר.
כמו כן, באותה הזדמנות רכשתי גם מקרר שכלל מבצע של 500 ש"ח של תו הזהב שהובטח כי יגיעו עם המקרר. כאשר לא הגיעו עם המקרר התקשרתי לא.ל.מ שהפנו אותי לשירות של ניופאן, שאלו הפנו אותי חזרה לא.ל.מ בסופו של דבר הובטח לי כי התלושים ישלחו בדואר רשום, כאשר עברו שבועיים ולא קיבלתי את התלושים התקשרתי שוב ושוב הבטיחו לי כי הם ישלחו במהלך השבוע הקרוב... עברו חודשיים וטרם קיבלתי את התלושים.
מה שבטוח אני לא.ל.מ לא אתקרב יותר!!!!
כספי סוג הנזק :
אחריות של 5 שנים על התנור ללא תשלום+ קבלת התלושים פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
בתקופה בה רכשה הגברת בצלאל הגר את המוצר אכן היה מבצע משולט היטב על כל תנור מאותו יצרן 5 שנות אחריות. שנה ראשונה בהתאם לחוק ו-4 שנים נוספות לבחירת הלקוח בתוספת 99 ₪ בלבד לכל 4 שנות האחריות הנוספות.
תלונתה של הלקוחה קנטרנית ומופרכת.
תגובה:
500 ₪ של תו הזהב, אשר מגיע ללקוחה זו נשלחו בדואר רשום ע"י היבואן – חברת "ניופאן". (מספר דואר רשום IL905029805RR פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה