פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור שלא הגיע בתאריך שנקבע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קרנבל החשמל ת"א- גני התערוכה כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לחוצה לרכוש תנור וגז לצורך חג הפסח בכדי להשתמש בו בחג , לפני שביצעתי את העיסקה בקרנבל החשמל וידאתי עם המנהל באותו זמן ועוד גורמים שטיפלו בי שהתנור אכן יגיע לפני פסח מכיוון שאני קונה לצורך שימוש בפסח , אחרי שבדקו את העניין הם אמרו לי שכן אין בעיה ואז ביצעתי את העיסקה ואת התנור הישן זרקתי.
לאחר עשרות טלפונים לחברה מיום לאחר ביצוע הרכישה ועד ערב החג לא הגיע אלי שום תנור נגרמה לי עוגמת נפש ולכן ביטלתי את העיסקה . ועוד לא די בזאת בחיוב כרטיס האשראי חייבו אותי על התשלום הראשון של התנור .
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
לפצות ולטפל בבעיה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
הגב' שלום רותי רכשה את התנור ב-13.04.11, דהינו 5 ימים לפני ערב חג פסח. לא הובטחה אספקה לחג. תגובה:
על פי בקשת הלקוחה בוטלה הזמנה וכמובן החיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה