פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של נציג מכירות / ויחס מזלזל של אחראי אזורי נושא התלונה:
מרקוביץ יעקב שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
ביג אילת כתובת:
אלמ אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר מעבר דירה חיפשתי מסך מחשב משולב עם טלוויזיה כאשר בפנייתי לנציג המכירות בסניף אלמ באילת הדגשתי את השימוש העיקרי והוא מסך למחשב והוא המליץ לי על מסך שאכן היה לו חיבור למחשב
כאשר הגעתי הבייתה וחיברתי את המסך למחשב גיליתי שהתצוגה של המחשב על גבי המסך לא ברורה!
בהתחלה דברתי עם תמכה טכנית של המוצר ולאחר מכן נשלח אליי טכנאי אך התברר שאין פגם במוצר אלה שהמסך אינו מיןעד לשמש כמסך מחשב.
ניסיתי לקבל שרות מכל הכיוונים שרות לקוחות של אלמ שרות לקוחות של ניופאן (נותני השרות למסכים של "הייאר" ) דגם המסך שמכרו לי ואמרו שהוא מתאים לשימוש במחשב.
לא עזר כלום פשוט נפנפו אותי חוסר הרצון לשרת אותי כלקוח היה ברמה נמוכה עד זלזול בעיקר מצד אחראי סניף אילת אלמוג ואחראי אזורי של אלם אלמוג
שהתייחס אלי כאילו שנכנסתי לקנות מוצר לשם החזרתו
לבסוף הלכתי לקנות מסך אחר בסניף של סופרסל כן בסופר
אף אחד לא ניסה למכור לי "לוקשים" ואני מרוצה מאד מהמסך שמשמש את הבן שלי בחדר גם למחשב וגם כטלוויזיה (מסך סמסונג)
עוגמת נפש סוג הנזק :
היו צריכים בסך הכל להחליף לי את המסך במסך אשר יענה על הדרישות שלי (שמראש הפנתי אותם לנציג המכירות) פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל שר שם ותפקיד:
לקוח רכש וקיבל בתאריך 28.05.10 (למעלה משנה) מסך LCD מסוג 'HAIER 26 עם חיבור למחשב. לו היה מגדיר הלקוח שעיקר השימוש הוא מחשב היו ממליצים לו על מסך מחשב ולא על מסך LCD.
בברכה,
שרות לקוחות א.ל.מ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה