מזגן מרעיש |
נושא התלונה: |
שושני אבישוע |
שם/כינוי: |
יום ראשון 26 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מתחם G |
כתובת: |
כפר סבא מתחם G |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע קניתי מזגן מדגם טורנדו 34-Gold בחנות א.ל.מ מתחם G בכפר סבא בעלות של 4,500 ש"ח + התקנה. ביקשתי מאיש המכירות מזגן שיהיה שקט ויתאים לסלון ביתי, עלי לציין כי ההתקנה בוצעה לאחר כשבוע במהירות ובאדיבות . לאחר ההתקנה המזגן הופעל ולהפתעתי הגדולה היחידה הפנימית זו שזורקת את האוויר הקר לסלון מרעישה מאד, הכוונה לרעש של המפוח הפנימי של היחידה, גם אם מפעילים בשלט את המהירות הנמוכה ביותר זו עדיין גבוהה ומרעישה מאד. כמו כן לא ניתן לכוון את התריס כלפי מעלה כך שממש לא נעים לשבת כשהמזגן בפעולה, בנוסף כשלוחצים בשלט על כיבוי המזגן הוא ממשיך לעבוד עוד 15 דקות ורק אז נכבה .. למחרת התקשרתי לחברת טורנדו ונענתי על ידי נציגה בשם רותם , לאחר בירור פנימי שהיא עשתה נאמר לי ע"י כי ידוע להם שהדגם הזה שרכשתי מרעיש יותר מדגמים אחרים והוא מתאים לחללים גדולים גם נאמר לי באותה שיחה כי אפילו לא נעים לשבת ליד הדגם הזה כשהוא עובד. דבר זה הפתיע אותי ואת אישתי במיוחד לאור העובדה כי בשעת הקנייה מ א.ל.מ לא הוזכר דבר וחצי דבר על רעש מהיחידה הפנימית, להפך נאמר לי כי היחידה שקטה מאד יחסית לדגמים אחרים . , גם עניין הכיבוי השהיה של 15 דקות לא הוזכרה במילה וחצי מילה על ידי איש המכירות . אני מאד מאוכזב שמכרו לי מזגן מרעיש ולא לפי מה שביקשתי מהנציג בשעת הקנייה . כרגע אני מחכה לתשובה מרשת א.ל.מ אם יסכימו להיות הגונים והוגנים ולהחליף לי את המזגן לדגם שקט כפי שביקשתי במעמד הקנייה. לסיכום : לא ממליץ על מזגן טורנדו דגם Gold-34 למי שהרעש מפריע לו .......
|
כשל תמורה |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר לדגם אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|