פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת סחורה עפ"י התחייבות החברה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
לפני שבוע וחצי ביום א' 3/7/11 נכנסתי לסניף א.ל.מ בקרית גת לצורך קניית מקרר. את המקרר קניתי מכיוון והמקרר בביתי נשבר ותיקונו הגיע לאלפי שקלים. שיקולי לקניית המקרר היו פשוטים ביותר מקרר שנמצא במלאי החברה ואותו אוכל לקבל במהירות, כתוצאה מכך קניתי מקרר שלא הייתי קונה בכול זמן אחר ואף בצבע התפשרתי מכיוון והצבע שרציתי לא היה במלאי ונאמר לי כי עקב כך ההזמנה תתעכב, ציינתי שוב כי הצורך שלי במקרר הוא מיידי ואבקש לספק אותו במהרה ואף אם אפשר עוד השבוע ולא כפי שהחברה מתחייבת תוך 7 ימי עבודה. ביום רביעי של אותו שבוע 6/7/11 בשעה 11:30 פניתי שוב לחנות וביקשתי מהמוכר שענה לטלפון שיבדוק לי מול המחסן האם אפשר לעשות מאמץ ולהביא לי את המקרר ביום ה' בכדי שלא אצטרך להעביר את השבת עם 2 תינוקות בבית ללא מקרר, המוכר הנחמד אמר כי יבדוק את הנושא ויחזור אלי, מיותר לציין כי המוכר לא חזר ובסביבות השעה 16:00 התקשרתי שוב לחנות ונאמר לי כי המחסן אינו יכול לספק את הסחורה ביום חמישי, שאלתי האם יש אפשרות שאני אגיע ואמשוך את המקרר מהמחסן ונענתי בשלילה. בשבוע שלאחר ההזמנה ביום ב' 11/7/11 (6 ימי עבודה מיום ההזמנה) התקשרו אלי מהמחסן לתאם את הובלת המוצר, ולתדהמתי נאמר לי כי המוצר יגיע ביום רביעי 13/7/11 (8 ימי עבודה מיום ההזמנה) בין השעות 9:00-15:00 !!!! כאשר אמרתי כי זה לא מקובלת וזה מעבר למה שהובטח לי בעת רכישת המוצר ענו מהמחסן כי אין באפשרותם לעזור מכיוון והם קיבלו את ההזמנה יום קודם!!!! - כולמר שבוע לאחר שביצעתי את ההזמנה בחנות!!!!! לאחר שיחה זו עם המחסן פניתי לא.ל.מ ק.גת והסברתי להם את הבעיה ואמרתי כי זה לא מקובלת עלי המוכרת שענתה לי אמרה כי יחזרו אלי מהחנות - שוב לא חזרו אלי וביום שלישי 12/7/11 - 7 ימי עבודה הגעתי אני לחנות, בחנות נאמר לי שאכן זוהי תקלה מכיוון והם לא עמדו בהתחייבות וכי עלי לפנות לשרות הלקוחות של החברה. מצוידת במספר טלפון החלטתי כי ביום למחרת אני אפנה אליהם ואולם בזאת לא תם השרות המסור מאוד שקיבלתי, ביום רביעי בשעה 7:30 התקשר אלי המוביל ואמר כי את המקרר יביא בין השעות 15:00-17:00 ולא כפי שנקבע לפני כן - כלומר במקום להפסיד חצי יום עבודה נדרשתי להפסיד יום עבודה שלם. פניתי לשרות לקוחות בערך בשעה 8:20 והסברתי את הבעיה התשובה שקיבלתי מנציגת שרות הלקוחות הינה - שהיא אינה מבינה מה הבעיה, אז מה שהחנות התחייבה ל-7 ימי עבודה אז קיבלתי את המוצר לאחר 8 ימי עבודה - זה ממש לא נורא!!! על נושא ההובלה היא טענה כי זה לא באחריותם וזו חברה חיצונית שמטפלת בזה וחוץ מזה אני סגרתי איתם אז הנושא של השעות זה אשמתי ואחריותי, כאשר עניתי לה כי שילמתי את דמי ההובלה לא.ל.מ ולא לחברת הובלות וכי לא סגרתי איתם על שעות ההובלה אלה עודכנתי נענתי שוב שזה מה יש ואם אני לא מרוצה אז אני צריכה לפנות לחברה שהובילה את המוצר ולא אליהם למרות שאת הכסף עבור הכול שילמתי להם. כמובן שאת תשובה זו לא קיבלתי ואמרתי כי היא לא מקובלת עלי אז נענתי כי הנושא יועבר למנהל האזורי והוא יחליט ויחזרו אלי. פניתי בשעה 13:00 למוקד שוב ושוב נענתי כי יחזרו אלי עד השעה 16:00, בשעה 16:15 התקשרתי ואותה נציגת שירות אמרה כי לא מגיע לי שום פיצוי ושום דבר וכאשר ביקשתי אני לדבר הפנו אותי לניסים. התקשרתי לניסים והפלא ופלא השרות האדיב המסור והמקסים של החברה ממשיך אדון ניסים ניסע בכול דרך להסביר לי שבעצם 7 ימי עבודה ו-8 ימי עבודה הם אותו היום בדיוק, וההתחייבות ל-7 ימי עבודה מתייחסת ליום לפני לאותו היום ליום אחרי ואני מניחה שלעוד כמה ימים, הוא טען במרץ כי שום נזק לא נגרם בעצם - אז מה שיום אחד נוסף הייתי צריכה לחפש פתרונות להאכיל את בני משפחתי - 2 מבוגרים ו-2 תינוקות, אז מה שהייתי צריכה לקחת יום חופש שלם ולשבת ולחכות למקרר הרי שום נזק ממשי לא קרה ועל כן אין על מה לפצות אותי, כאשר עניתי שזה לא מקובל עלי ואני מעוניינת לדבר עם מישהו מעליו טען אדון ניסים כי זו התשובה הסופית וכי הוא הגורם הסופי ואין אף אחד מעליו (כנראה ניסים זה המנכ"ל) כאשר אמרתי שוב שאני רוצה לפנות לגורם מעליו מנהל מרחבי הוא אמר לפנות לשרות לקוחות. חזרתי לשירות לקוחות ושם ענה לי נציג שירות חדש ושוב הסברתי את כול הבעיה מחדש מיותר לציין ששוב קיבלתי את אותו שירות אדיב ונאמר לי לפנות בכתב לחברה ולחכות לתשובה . אז מיואשת ועם כמה אלפני שקלים פחות בכיס אני רוצה לפנות אליכם ולקבל את העצות שלכם להמשך פעילות. מיותר לציין שלאחר חיפוש באינטרנט לא מצאתי תיבת פניות הציבור של א.ל.מ או טלפון של פניות הציבור.

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
תלונתה של הלקוחה תבדק לעומק, מסקנות יוסקו ונעדכן את הלקוחה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה