פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיריים דה דיטריש נושא התלונה:
מוניס אביבית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
א.ל.מ פאוור סנטר אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4-6-10 רכשתי באלמ באשקלון מספר מוצרי חשמל וביניהם כיריים דיטריש מדגם Dte-372 בשווי 3390 ש"ח וביקשתי שיסופקו לי רק לקראת כניסתי לביתי החדש לאחר זמן מסוים קיבלתי טלפון שיהיה מחסור בדגם זה ולבוא מהר לקחת את הכיריים התקנתי ב2-2-11 ע"י נציגים של פזגז מורשים לאחר כחודש וחצי של שמוש הכיריים השחורים החלו להחליד הרמתי טלפון לאלמ ונאמר לי שאסור שהם ירטבו וכל טיפת מים חייב לייבש לאחר מכן דיברתי עם החברה של הגז והם טענו שהשתמשתי בחומר מסוים ביקשתי שיבואו ויקחו את הכיריים למעבדה ויבדקו ויראו שלא שמתי שום חומר הגיע נציג הסתכל על הכיריים ועד עכשיו הם טוענים שאין מה לעשות ואני אובדת עצות
פשוט הזמן עובר ואין עם מי לדבר והאחריות תגמר סוג הנזק :
החלפת הכיריים פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
כיריים מסוג 372 DTE דה-דיטריש מיובאים לישראל ע"י ח"ב תדיראן גרופ, והם הם אלו אשר צריכים להגיע להתקין, להסביר ובמידת הצורך - לתקן.
אני מבין שהלקוחה פעלה אחרת.
תגובה:
אני ממליץ ללקוחה ליצור קשר עם חברת השרות ולא עם חברת פז-גז. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה