פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיריים גז מסוכנים לשימוש והתנהלות ישפאר ו-א.ל.מ. מול הלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם ביג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב6.6..11 רכשתי מספר מוצרים בחנות א.ל.מ במתחם ביג בנתניה.לאחר כשבוע הותקנה בבית כירת הגז החדשה שקניתי. הכירה -של חברת רוזיאר, מדגם rtg64-sfin הותקנה וכבר בשימוש הראשון, {טיגון חביתה בלהבה הקטנה ליד כפתורי ההפעלה} קיבלה אשתי כוויה מהכפתור הקרוב, {8 ס"מ ביןהכפתור לראש הבערה}גם אני נסיתי לכבות את האש וכוויתי. למחרת פרקתי את הכיריים, והודעתי לאלמ שאיני רוצה מוצר {שלא מצאתי, ולא קיבלתי כל סימוכין שהוא עומד בתקן ישראלי} מסוכן כאשר השימוש בו הוא לפי הוראות היצרן.חברת אלם הפנתה אותי לחברת ישפאר יבואנית המוצר,וזו,לאחר כחודש של נדנודים הסכימה להחזרת המוצר לחברת אלמ. ,מקום מגורי הוא אצבע הגליל, וכל נסיעה למרכז, יש לה השלכות כספיות לא מבוטלות. ע" ההסכמה עם ישפאר, כשאחזיר את הכיריים,אקבל החזר כספי. {צק} .היןם, החזרתי את הכיריים והתברר לי שה"זיכוי" הוא בדמות אישור קניה בסכום הכיריים ב---א.ל.מ. כלומר לא די שמכרו לי מוצר מסוכן, טרטרו אותי, עכשיו אני שוב "קשור" אליהם, וחייב לקנות אצלם.והם עדיין מחזיקים בכספי!!! האמנם?
החזר כספי מלא במזומן. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
לקוח החזיר את המוצר תגובה:
ביטול עסקה והחזר כספי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה