פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון לתאם משלוח מוצר ושרות גרוע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה פיתוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ביום חמישי האחרון מקרר בא.ל.מ. בהרצליה. נציג המכירות היה נהדר וסיפרתי לו שבקניית מכונת כביסה בא.ל.מ היה לי שרות נהדר וכל נושא המשלוח היה מזעזע. בקיצור, הסיפור חוזר על עצמו: אתמול התקשרתי לראות מה שלום המקרר שלי (שהתשלום אגב ירד במלואו כי הלכתי לקראת החנות בנושא התחשבנות סוף השנה), חזרה אלי מישהי שהודיעה לי "מחר בין 2 ל-8 יבואו". הסברתי לה שביום שלישי אני בשום אופן לא יכולה, היא ניסתה להתווכח, טענה שזה מה שאני ביקשתי (ולא היו דברים מעולם!), ניסיתי לתאם ליום רביעי (מחר), ניסיתי לשכנע שיתנו לי טווח זמנים מעט יותר קצר וסביר (אני גם צריכה לעבוד כדי לשלם עבור המקרר...), הבחורה (שמה שמור עמי) נבחה עלי ואמרה שיתקשרו אלי הבוקר. אף אחד לא התקשר, ניסיתי להתקשר אל המחסן וההובלות כ-15 פעמים - אין תשובה. התקשרתי למוכר הנחמד בחנות שגם הוא אמר שינסה וישלח להם פקס - כלום!!! שאלתי אתמול את הנציגה בהובלות למה היא כל-כך אגרסיבית, אך לא היתה לה כמובן תשובה על כך. בקיצור, בינתיים - כלום לא קורה, אין מקרר, הוא שולם במלואו ושרות הלקוחות וההובלות של א.ל.מ. נאלמו דום ונעלמו מהשטח.
מה היה קורה אם אותה נציגה היתה מדברת כמו שצריך ומגלה מעט נחמדות? ואולי במקביל גם דואגת למשלוח המוצר?
שיצרו עמי קשר מא.ל.מ ויתאמו יום שנוח לי ולא ינחיתו על יום עם טווח של 6 שעות וידאגו גם לקחת את המקרר הישן, כמו שסיכמתי (תמורת תשלום כמובן) וילמדו לתת שרות!!! פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה בתודה מקרר בא.ל.מ בתאריך 29.12.2011 . שוחחתי עם הלקוחה לפני אספקת המקרר עקב תלונתה, המקרר סופק בפועל ב-04.01.2012 באיחור של כ-שעתיים.
לאחר אספקת המקרר היום ב-05.01.2012 שוחחתי שוב עם הלקוחה, שהביע אי שביעות רצון מדרך הטיפול, לצערי הרב.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה