פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר גמישות בשעות אספקה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
BIG קריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בשבוע שעבר מייבש כביסה.

התקשרו אלי בניסיון לתאם את מועד האספקה. לצערי, שעות האספקה היחידים היו 1200-1700 בימים א,ג,ה בלבד. אני עובד בשעות אלו ולא הצליחו להתגמש איתי בשעות בשום אופן.

בניסיון להבין מול מי אני מדבר ואיזה מוקד מדובר קיבלתי ניתוק בפרצוף.

אמרו שיחזירו את זה ליבואן ושלהם יש משלוחים יותר גמישים ושיצרו איתי קשר למחרת. לא קיבלתי שיחה למחרת.

כשהתקשרתי לסניף בו רכשתי את המוצר קיבלתי תגובות מזעזעות כמו למשל "מה זה פה? בית מלון??" פשוט שירות מזעזע. הציעו שאקח את זה מהסניף, כמובן שזה לא אפשרי היות ואין לי רכב אפילו...

כל הסיפור הזה מתנהל בזמן שאני זקוק למייבש לייבש בגדים של תינוק בן 3 חודשים בגלל שהמזג אויר בחוץ לא מאפשר לבגדים להתייבש.

בסוף אומרים לי שאם ארצה לבטל זה יעלה לי 7% קנס.

עכשיו בלית ברירה אני צריך להפסיד יום עבודה (אני עובד בת"א) כדי לחכות למייבש. פעם אחרונה שאני קונה אצלכם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כלשהו על יום עבודה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריק- מנהל שירות לקוחו שם ותפקיד:
א.ל.מ פועלת תמיד לשירות מיטבי של לקוחותיה, אכן יום חלוקה הינו לפני או אחרי הצהריים עם אפשרות להתריע טלפונית ללקוח את פרק הזמן הדרוש לו על מנת להגיע הביתה, לקבלת המשלוח.

תגובה:
הלקוח קיבל את המוצר לביתו על פי בקשתו לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה