פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקון רדיאטור מרפי ריצ'ארדס ללא שמן. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
א.ל.מ פאואר סנטר אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי את המוצר רדיאטור מרפי ריצ'ארדס בתאריך 12.12.11.
המוצר מצויין ומחמם נהדר את הבית. אך, היום (8.2.12 יום ד' )קרו 2 דברים הצג המואר של המכשיר לא זוהר בצבע כחול (בעיה זניחה) והדבר השני צג המכשיר עובד אך גוף החימום אינו עובד כלל וכלל.
ניגשתי אל סניף א.ל.מ בפאואר סנטר אשקלון לאותו נציג שמכר לי את המוצר לפני חודשיים.המוצר מאוד יקר ומתקדם שערכו 1000 ש"ח!!!.
שם הנציג הוא אבי. אבי בחור סימפטי עם דיבור רגוע ומנומס אשר הציע לי חלופות לא ריאליות עבורי.כגון:
1)לשלוח את המוצר לסניף את המוצר חזרה עד 30 ימי עסקים.הדבר לא הגיוני כי האביב מתחיל ב-21.3.12.
2)לדבר עם שירות לקוחות של "שריג" אשר עובדים מיום א'-ה"א משעה 08:00-15:00 בלבד ואפתור מולם את הבעיה.
3)לקחת את המכשיר למעבדות הראשיות או ברמלה או בירושלים.הדבר אינו אפשרי כי אשתי ואני עובדים המון שעות ויפול בעניין ייקח "כמעט" יום שלם.
4)הבית קר מאוד עד שאקבל מענה לבעיה שלי. הבת שלי בת השנתיים וקצת חלת לפני 3 שבועות בדלקת ריאות והחשש של אישתי ושלי שהדבר יחזור חלילה.
5)הצעות פתרונות שבהן אני אצטרך לקחת את המוצר ו/או לטפל בבעיה בכוחות עצמי.
הבעיה שלי ,מעבר למוצר בחדש והפגום שאין למי להתלונן ברשת חנויות הנ"ל.הכוונה היא לכתובות ברורה ונגישה למשרדי ההנהלה של הרשת(לאחר חיפוש ממושך באינטרנט).
אני מקווה שאמצא את הפתרון דרך האתר שלכם ואמצא אושן קשבת או פתרון שבו אני באמת אקבל מענה מיידי ולא "פתרונות יצרתיים" מצד נציגי מכירות של החנות באשקלון.
אוזלת יד לתיקון הבעיה סוג הנזק :
דיבור ישיר עם נציג תלונות של החברה אשר יטפל במוצר במהירות ויעילות כדי שאהיה לקוח חוזר של החברה. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל שירות לקוחות א.ל. שם ותפקיד:
מנהל שירות הלקוחות יצר קשר טלפוני עם מר שלפרוק והציע לו את הפתרונות העמודים לרשותו לתיקון המוצר שרכש. תגובה:
מהשיחה עולה כי המכשיר תוקן ונמצא בשימוש של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה