|
|
|
|
|
|
מוצר דפוק ושרות גרוע |
נושא התלונה: |
גולדשטיין פרץ |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מיקרוגל סמסונג (הדגם היקר יותר) לאחר כמה ימים החלנו להשתמש בו , ומיד זיהינו תקלה .
פנינו לאלמ ובקשנו להחליפו , הם התנערו וטענו שהם רק מוכרים , לאחר שהתעקשנו הם הסכימו להעבירו למעבדה בלוד , ומאז למרות טלפונים רבים שבהם אנו מנסים להבין מה קורה .
אנחנו פשוט לא מענינים אף אחד .מרגיש כאילו קניתי ברחוב אצל "גזלן"
|
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - שרות לק |
שם ותפקיד: |
עקב בקשת הלקוח ביטלנו את העסקה ואנו מזכים את הלקוח במלא התמורה, לצערנו מוצרי חשמל, לעתים אינם תקינים ולכן ישנן מעבדות שרות. |
תגובה: |
במקרה זה הוחלט ע"י היבואן לבטל את העסקה. |
פתרון: |
|
|
|