פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר דפוק ושרות גרוע נושא התלונה:
גולדשטיין פרץ שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מיקרוגל סמסונג (הדגם היקר יותר) לאחר כמה ימים החלנו להשתמש בו , ומיד זיהינו תקלה .
פנינו לאלמ ובקשנו להחליפו , הם התנערו וטענו שהם רק מוכרים , לאחר שהתעקשנו הם הסכימו להעבירו למעבדה בלוד , ומאז למרות טלפונים רבים שבהם אנו מנסים להבין מה קורה .
אנחנו פשוט לא מענינים אף אחד .מרגיש כאילו קניתי ברחוב אצל "גזלן"

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - שרות לק שם ותפקיד:
עקב בקשת הלקוח ביטלנו את העסקה ואנו מזכים את הלקוח במלא התמורה, לצערנו מוצרי חשמל, לעתים אינם תקינים ולכן ישנן מעבדות שרות. תגובה:
במקרה זה הוחלט ע"י היבואן לבטל את העסקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה