פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר נכונות להחליף מקרר פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלם עודפים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.4.2012 קנינו אשתי ואני מקרר בחנות העודפים של א.ל.מ ביפו. המקרר שהוצג לנו היה ללא פגמים נראים לעין , אם כי, חלקו היה מוסתר על ידי מוצרים נוספים וקשה היה להגיע אליו. כאשר ניסיתי להציץ לעבר האזורים הלא גלויים במקרר, המוכר הנמרץ הבטיח לנו שהמקרר מתצוגה, חדש לחלוטין וללא כל פגם. וחוץ מזה אמר, היום החוקים הם לטובתכם, אם תמצא פגם במקרר, נהיה חייבים לקבלו בחזרה כך שאין לך ממה לדאוג. מספר ימים לאחר הרכישה, המקרר הגיע ע"י מוביל מכוסה בניילון. המקרר נשאר באריזתו עד בוא טכנאי ההתקנות על פי הוראת המוכר- לא לעשות כלום עם המקרר עד אשר מגיע הטכנאי. טכנאי ההתקנות הגיע ב- 9 בערב, במהירות הסיר את שכבות הניילון, חיבר את המקרר לחשמל, התלונן כי לא נשלחו עם המקרר ערכת חיבור למים ופילטר ועזב. רק בשלב זה, גילינו כי על גבי דפנות המקרר מספר פגמים ושקעים הפוגעים במראהו.
משלב זה ואילך, אנו מנסים להחליף את המקרר במקרר אחר, ללא פגמים בולטים, אך ללא הצלחה. ניסיונות חוזרים ונשנים להשיג את מנהל החנות עולים בתוהו פעם אחר פעם בנימוקים שונים תוך הבטחה שיחזור. לאחר מספר ניסיונות רב, הצלחנו לדבר עם מנהל החנות אשר טען כי מאחר והמכשיר חובר לחשמל, אין לו כל חובה להחליפו. מאחר וחתמנו בעת הקניה כי המקרר לשביעות רצוננו, אין אנו רשאים לבוא בשום תביעות לאף אחד חוץ מלעצמנו. תשובה דומה קיבלנו בשרות הלקוחות של א.ל.ם.
בנוסף, נפח המקרר כפי שנמסר על ידי המוכר וכפי שנכתב בקבלה הוא 656 ליטר. לעומת זאת, באתר הרשמי של סמסונג, נרשם כי נפח המקרר הוא 637 ליטר. כנגד זה טען המוכר כי עלי לפנות לנציגי סמסונג מאחר והם אלו אשר מסרו לו את המידע.

לסיכום, הרגשתי היא כי אלם מתנהגים כלפינו כאחרון הסוחרים בשוק- הסתרת הפגמים בעת המכירה ועד מעמד החיבור לחשמל במיומנות מעוררת הערכה, ואז, התנערות רבתי, תוך ניצול תמימותנו כצרכנים, אשר אינם רוכשים מוצר כה יקר (כ- 10,000 ש"ח) כדבר שבשגרה. כולי תקווה כי א.ל.ם יתנהגו כחברה גדולה והוגנת וייאותו להחליף את המקרר הפגום.
פגמים אסטטיים סוג הנזק :
החלפת המקרר פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
המקרר יוחלף לשביעות רצון של הלקוח. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה