פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע החלפת מקררים ישנים, הזמנה מס 686589 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו 2 קניון רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מקרר במסגרת המבצע בסניף אל"מ בקניון רחובות, בתאריך, 17.04.2012 הזמנה מס 686589. בגלל טעות של המוכרת לא קיבלתי במקום אחד הטפסים הדרושים לקבלת המקרר. הובטח לי שהטופס השלך לי למחרת בפקס.
אחרי כמה ימים התקשרו מחברת ההובלות לתאם מועד קבלת המקרר וחשתי שהעניין סודר בינם לבין אל"מ. התברר שלא כך. מאל"מ רחובות התקשרו, ביטלו את המשלוח והבטיחו לשלוח לי את הטופס באותו יום. דברתי עם שרון (כנירא האחראי ) שממשיך בהבטחות. בינתיים אין טופס והמקרר לא סופק.
לצערי לא מצתי באתר שלכם מקום לתלונות, אני מקווה שתלונה זו תובאה לתיפול מוסמך.
המקרר טרם סופק סוג הנזק :
המצאת הטופס החסר ותיאם מחודש של מועד הספקה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
העניין טופל במהירות עם הגעת התלונה, המקרר סופק ללקוח 08.05.12.
הופקו לקחים על מנת שמקרה כזה לא ישנה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה