פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מזגן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דרך מבצע אביב 2012 תע"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן מסוג תדיראן דגם 10-R דרך העבודה בחוה"מ פסח 2012 במסגרת שי פסח כולל ערכת התקנה עד 5 מ' צנרת במדת הצורך ללא תוספת תשלום (2200 ש"ח) והתקנה ע"י מתקין מטעם א.ל.מ (550 ש"ח עלות התקנה) והובלה(200 ש"ח) וסוכם שתוך שבוע-שבועיים יגיע המזגן והערכת ההתקנה
המזגן הגיע לאחר כשבוע אך הערכה לא הגיעה ולא הייה ניתן לתאם התקנה יצרתי קשר מספר פעמים עם שירות הלקוחות ואלו ענו בחוסר סבלנות והטיפול בפנייה נעשה באופן רשלני וחסר אחריות כל אחד שענה אמר משהו אחר יש לציין שנכון לרגע זה הערכה לא סופקה אך החברה ביקשה מהמתקין שיגיע ויביא איתו ערכה משלו אתמול תואם הגעה של מתקין בין השעות 14:00-16:00 והוא הגיע בשעה 17:00 וכאשר התחיל לעבוד דרש 200 ש"ח נוספים על ההתקנה בטענה שהקיר בביתי הוא בטון וקידוח בקיר בטון כרוך בתוספת תשלום אך הקיר בביתי הוא איטונג ולא בטון(אני עצמי ביצעתי מספר עבודות קידוח ואני מבין בתחום זה) ולכן סירבתי לשלם לו עוד כסף כי אם הוא רוצה כסף על קידוח בקיר איטונג אז למה שילמתי 550 ש"ח התקנה זה גנבה לאור יום יש לציין שמרגע שרכשתי את המוצר החברה מנסה לסחוט ממני כספים על כל מיני סעיפים שהם לטענתם לא כלולים בעסקה לדוגמא במקרה שידרש להוסיף צנרת מעבר ל-2 מטר ולי אמרו במועד הרכישה שמגיע לי 5 מטר בנוסף ל-2 מטר הכלולים בעסקה רציתי לדעת מה עליי לעשות במקרה זה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ההחזר כספי התקנה שלא בוצעה וקבלת ערכת תקנה/התקנה ללא תוספת שום אגורה ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אורי - מנהל מחלקת מזוג שם ותפקיד:
סוכם עם הלקוח ביטול התקנה והחזר כספי. תגובה:
יחד עם זאת ולפנים משורת הדין סופקה ללקוח ערכת התקנה עם צנרת באורך 3 מ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה