פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת תנור משולב במשך חודש ימים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל חנן,נשר כתובת:
אל"מ מוצרי חשמל ואלקטרוניקה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.4.12 רכשתי תנור משולב מסוג קינג 50x50 מרשת אל"מ שבתל חנן,נשר.במעמד הרכישה שאלתי את המוכרת בעניין מועד אספקת התנור ונאמר לי שבתוך 14 יום.בכדי שלא תהיה אי הבנה בינינו חזרתי ושאלתי:"14 יום או 14 ימי עסקים(שזה בעצם 18 יום)",המוכרת הרימה טלפון לספק התנור,בנוכחותי, ונאמר לה שתוך 14 יום יסופק התנור ז"א בתאריך 26.4.12 (למרות שבהזמנה היא רשמה עד סוף החודש), לא התווכחתי,שילמתי ויצאתי מהחנות. בתאריך 30.4.12 (אחרי שהתנור כמובן לא סופק ואף נציג של החנות לא יצר עימי קשר),התקשרתי לחנות וביקשתי פרטים לגבי ההזמנה שלי,נאמר לי ע"י מנהל החנות,אילן,שיש עיכוב קל באספקת התנור ושהוא מתנצל,אבל בשבוע הבא ביום חמישי,משמע:בתאריך 3.5.12 התנור יגיע אליי במיליון אחוז,אמרתי לו שזה ממש לא בסדר מצידם שאף אחד לא טרח להתקשר ולהודיע לי שיש בעיה כלשהי באספקה והוא כמובן הצדיק אותי והתנצל.בתאריך 2.5.12 יצרתי שוב קשר עם החנות כדי לוודא שאכן התנור יגיע כמו שהובטח לי ע"י אילן,מנהל החנות,כמובן שהתבדיתי ואז החל "מסע" שקרים מביש ולא יאה של רשת מוצרי חשמל מבין הגדולות בארץ.נאמר לי שהתנור יגיע רק ביום ראשון באונייה מחו"ל ויש בעיה באספקה הספציפית של הדגם הזה,אבל ביום חמישי הבא התנור יגיע בוודאות(עד שיפרקו את האונייה),כמובן שצעקתי וצווחתי ובסופו של דבר אמרתי שאני ימתין עד יום חמישי. בתאריך 8.5.12 התקשרתי שוב לחנות לוודא שאכן הגיעה האונייה לנמל,כמובן ששוב התבדיתי וכל מה שנאמר לי בשיחה הטלפונית היה רק כדי למשוך עוד זמן יקר.התשובה הפעם הייתה כבר שונה לחלוטין,מנהל החנות שאל אותי אם אני רוצה דגם אחר או לבטל את ההזמנה.תשובתו הייתה ה"קש ששבר את גב הגמל" ואמרתי לו שאני לא מעוניין לדבר על הנושא טלפונית אלא להגיע פיזית לחנות.אחרי השיחה הבנתי שאין סיכוי שאני יקבל את התנור מהדגם שרכשתי ובשעה 18:45 לערך הגעתי לחנות (כמובן שמנהל החנות לא נכח),אמרתי למוכרי החנות שזו חוצפה וחוסר אחריות משווע,ושלא ציפיתי מרשת מוצרי חשמל כה מוכרת וגדולה ליחס כזה מזלזל ומחפיר.אני ממתין לאספקת תנור כבר יותר מ21 יום ולאף אחד לא אכפת,הם כמובן התנצלו וניסו להרגיע אותי והציעו לי תנור אחר מסוג בלרס טורבו בצבע לבן,הסכמתי לקבלת התנור(לא שהייתה לי ברירה)וביקשתי מהמוכר שיבדוק שהתנור במלאי ואין שום בעיה באספקתו המיידית והוא בדק ואמר שהתנור במלאי,אבל ה"בעיה" הייתה שעלותו גבוהה ב350 ש"ח יותר מהתנור שרכשתי.אמרתי למוכר שהפיצוי שמגיע לי מהסחבת ומעוגמת הנפש שנגרמה לי שווה הרבה יותר מ350 ש"ח ושאני לא מוכן לשלם אפילו שקל אחד ושהם יספגו את ה"נזק" שהרי כבר כמעט חודש אני בלי תנור.המוכר טען שזה לא תלוי בו ויצר קשר עם אילן,מנהל החנות,שברב חוצפתו דרש שאני יוסיף 180 ש"ח,כשראיתי שהוא עומד על שלו ולא מוכן לוותר,ביקשתי לבטל את ההזמנה בתוספת פיצוי על חודש ימים ללא תנור ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי.המוכר אמר לי ליצור קשר עם אילן למחרת בבוקר ולבטל את ההזמנה.למחרת התקשרתי ואמרתי למנהל החנות שבשביל 180 ₪ הוא מפוצץ עסקה ושהפיצוי שמגיע לי יעלה לו יותר,הוא אמר שהוא מבין את כעסי ושבסה"כ הוא רוצה שאני יהיה מרוצה מהעסקה ושיבדוק אם אפשר לספק לי את התנור ללא תוספת תשלום,אחרי כשעה הוא יצר איתי קשר ותשובתו הייתה שהתנור אינו במלאי(הרי יום קודם המוכר בדק ואמר שהתנור אכן במלאי,רק שהוא שכח ליידע את מנהלו).תשובה זו של מנהל החנות סיכמה למעשה את מסכת השקרים של אחת הרשתות של מוצרי החשמל הגדולות בארץ.ביקשתי במיידית לבטל את ההזמנה וכמובן פיצוי.ההזמנה אכן בוטלה אבל משום מה מנהל החנות "ברח" מאחריות ואמר שלגבי הפיצוי אני צריך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של רשת אל"מ עד היום 15.5.12 אני מנסה ליצור קשר עימם אך אין מענה אנושי.
בברכה ותודה:
מוטי בן לולו
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם על הטרטור ועוגמת הנפש שנגרמה לי. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
,



סימן שאלה ליד מוצר משמעו הוא שהמוצר אינו במלאי באופן זמני,

(התקשר ליבואן וברר), כך עשתה אשת המכירות.

המידע שהתקבל מהיבואן היה כשבועיים ימים, זאת הבטחנו ללקוח.

כאשר הסתבר שלא יהיה תנור בזמן שהובטח הוצע ללקוח פתרון: תנור אחר ולכך

הלקוח סרב.

תגובה:
בהסכמת הלקוח ההזמנה בוטלה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה