אי אספקת תנור בזמנו |
נושא התלונה: |
יום רביעי 11 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תל חנן |
כתובת: |
נשר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתגובתו של מנהל שירות הלקוחות,מר אריאל וייטמן,אכן הוצע פיתרון (תנור אחר מסוג בלרס לבן),דבר שלא הוכחש על ידי במכתבי למערכת,אך חשוב לציין ולהביא את הדברים על דיוקם,כי פתרון זה לא יצא לפועל מפאת התעקשותו המיותרת של מנהל החנות,אילן,על תוספת מחיר של 180 ש"ח,וזה לאחר שהסברתי למר אילן שהפיצוי שמגיע לי על הטרטור,הסחבת של חודש ימים ללא תנור וקניית אוכל מוכן/אוכל בחוץ,השקרים הבלתי פוסקים של מנהל החנות שווים הרבה יותר מ-180 ש"ח אבל מנהל החנות עמד על המקח ולא היה מוכן להתפשר ולכן בלית ברירה בחרתי לבטל את ההזמנה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|