פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת תנור בזמנו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל חנן כתובת:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתגובתו של מנהל שירות הלקוחות,מר אריאל וייטמן,אכן הוצע פיתרון (תנור אחר מסוג בלרס לבן),דבר שלא הוכחש על ידי במכתבי למערכת,אך חשוב לציין ולהביא את הדברים על דיוקם,כי פתרון זה לא יצא לפועל מפאת התעקשותו המיותרת של מנהל החנות,אילן,על תוספת מחיר של 180 ש"ח,וזה לאחר שהסברתי למר אילן שהפיצוי שמגיע לי על הטרטור,הסחבת של חודש ימים ללא תנור וקניית אוכל מוכן/אוכל בחוץ,השקרים הבלתי פוסקים של מנהל החנות שווים הרבה יותר מ-180 ש"ח אבל מנהל החנות עמד על המקח ולא היה מוכן להתפשר ולכן בלית ברירה בחרתי לבטל את ההזמנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
הפער בין התנורים היה 350 ש"ח על מנת לסיים פרשה זו הוחלט לגבות מהלקוח רק 180 ש"ח, הלקוח סרב ובחר לבטל עסקה. תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה