פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת תנור במשך חודש ימים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תל חנן כתובת:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מר ויטמן היקר,

כנראה שבחרת שלא לקרוא כהלכה את שכתבתי, או שמא בחרת להתעלם מדברי ומן העובדות שציינתי, ועל כן אבהירם שוב למען הסר ספק. באתי לרשת א.ל.מ 'המכובדת' והידועה מתוך מטרה לרכוש תנור, ואכן עשיתי זאת. בעוד שאני עמדתי בתנאי הרכישה, הרשת מנגד לא עמדה בהתחייבויותיה ללקוח. אין זה מתפקידי להבין מה משמעותו של סימן שאלה על גבי טופס ההזמנה. אחזור ואציין כי הרשת לא סיפקה לי את המוצר אותו רכשתי ולא הודיעה לי על כך כל, וכל דין ודברים אשר נעשה עמכם נעשה אך ורק ביוזמתי בלבד. אינני חושב כי עלי לשלם הפרש כלשהו בעבור תנור אותו התחייבתם לספק ולא עשיתם כן. אם הייתי מעוניין לרכוש תנור יקר יותר, הייתי עושה כן מלכתחילה. כמו כן, אם הייתם טורחים ליידע אותי בעניין, סביר להניח כי הייתי ניגש לרשת אחרת וקונה תנור אחר. היעלה על הדעת למכור דבר אשר אינו קיים בוודאות אצלכם ?

לסיכום, תגובתך מתעלמת מן העובדות אותן ציינתי כגון עוגמת נפש, עליות שונות של אכילה בחוץ וקניית אוכל מוכן וכדומה. בתגובתך זו הינך מוסיף חטא על פשע בכך שאינך מכיר בטעיות של החברה בה אתה עובד ואשר אותה אתה מייצג. אוסיף ואציין כי בחרתי לבטל את העסקה בלית ברירה וכמוצא אחרון, וזאת לאחר שלא עמדתם בתנאי ההסכם עימי, לא פעם ולא פעמיים. כל שאני מחפש הוא שהצדק ייעשה, ומן הראוי היה שבהיעדר קיומו של התנור שרכשתי, תספקו לי תנור אחר במחיר זהה מבלי שאשא חלק כלשהו מעלות התוספת.

בברכה,
בן לולו מוטי


עוגמת נפש סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
תגובתנו בעינה עומדת. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה