פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ראשל"צ פאוור סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו מקרר הזמנה 784429. בחנות א.ל.מ טוענים שלא הם אחראים על האספקה.
בשירות שארפ ארצי טל.: 08-9777272 - גם לא אחראים על אספקה ואפילו לא יודעים את הטלפון. בטלפון של "אספקה": 08-8604734 שהיה רשום על גבי החשבונית אין מענה במשך כמה ימים. אנחנו עוברים דירה וחשוב לנו לדעת מתי תהיה ההובלה. אנחנו לא יכולים להישאר בקיץ ללא מקרר.
תודה מראש על מענה בהקדם האפשרי.
מש' קושניר.
054-4857615

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
המקרר תואם לאספקה להיום - 08.07.12
סיבת העיכוב נובעת מריבוי מכירות בכל חלקי הארץ עקב מבצעים שהובילה חברת "טכנו-ראלקו" - יבואנית מקררי שארפ.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה