|
|
|
|
|
|
אין מענה |
נושא התלונה: |
יום שישי 04 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ראשל"צ פאוור סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנו מקרר הזמנה 784429. בחנות א.ל.מ טוענים שלא הם אחראים על האספקה.
בשירות שארפ ארצי טל.: 08-9777272 - גם לא אחראים על אספקה ואפילו לא יודעים את הטלפון. בטלפון של "אספקה": 08-8604734 שהיה רשום על גבי החשבונית אין מענה במשך כמה ימים. אנחנו עוברים דירה וחשוב לנו לדעת מתי תהיה ההובלה. אנחנו לא יכולים להישאר בקיץ ללא מקרר.
תודה מראש על מענה בהקדם האפשרי.
מש' קושניר.
054-4857615
|
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - מנהל ש |
שם ותפקיד: |
המקרר תואם לאספקה להיום - 08.07.12
סיבת העיכוב נובעת מריבוי מכירות בכל חלקי הארץ עקב מבצעים שהובילה חברת "טכנו-ראלקו" - יבואנית מקררי שארפ. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|