פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר חדש מתצוגה< נושא התלונה:
גואטה אברהם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שלבים 4 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר סמסןנג 800 ליטר במזומן המקרר הגיע לביתי ואז התגלה לי שהמקרר מכיל סך של 640 ליטר נטו לאחר ששיכנעו אותי הסכמתי להשאר עם המקרר ואז הגיע טכנאי להתקנה והתברר שהמקרר פגום מהיצור לא הסכמתי לתיקון ואז נקבע לי שיבואו להסוף את המקרר לאחר ארבעה ימים המתנתי כל היום ולא הגיעו הבטיחן לבא ביום למחרת ואז במשך 3 שבועות מחקה להחזרת הכסף עשרות טלפונים ושקרים של מנהל שרות בשם מאיך שכל מילה שלו שקרית ועד היום לא כסף ואפילו מלת התנצלות לא קימת

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
מר גואטה אברהם, שלום!
צר לי מאוד שהחלטת לבטל את הרכישה למרות שהוצעו לך חלופות.
בשיחה טלפונית איתך אישרת את קבלת כספך חזרה - ערך המקרר + ערך הובלתו.
נשמח לעמוד לרשותך בעתיד.
בברכה
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה