פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי ומזגן שסופק שאינו תואם את זה שהוזמן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סוקולוב רמת השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 5.7.2012 רכשתי שני מזגנים מסוג אלקטרה קלאסיק בסניף א.ל.מ ברמת השרון. בזמן הרכישה שאלתי את המוכר האם יש לו מספיק יחידות במלאי (מכיוון שרציתי זמינות מיידית), והאם מדובר בדגם החדש עם דירוג אנרגטי A. המוכר בדק במחשב והבטיח לי שיש לו 25 יחידות במלאי של מזגן זה ואכן מדובר בדירוג אנרגטי A. ביצעתי את העסקה במזומן ושילמתי סך כולל של 3,150 ש"ח, כולל הובלה.
המזגנים סופקו ביום ראשון ה-8.7.2012 אולם מאחר שלא הצלחתי להגיע לתאום נוח עם חברת האספקה, נסעתי למחסן בעצמי ואספתי את המזגנים. בחנות הובטח לי ביום ראשון שייצרו איתי קשר בנוגע להחזר של 140 ש"ח ששילמתי (במזומן) עבור ההובלה שלא בוצעה ועד היום - 13.7.2012 לא יצר איתי קשר אף גורם מטעמכם.
בנוסף ואף חמור מכך, מייד לאחר ההתקנה התברר לי שהמזגנים הם מדירוג אנרגטי G ולא A כפי שהובטח לי בחנות.
למרות שיצרתי אתכם קשר באמצעות הדף שלכם בפייסבוק מספר פעמים ואף שלחתי לכם את פרטי האישיים, טרם יצרתם איתי קשר.
אנא צרו איתי קשר בהקדם לפתרון הבעיות.
בתודה,
רביב גרשון
כספי סוג הנזק :
החלפה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח הושגה הסכמה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה