פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי עבור התקנת מזגן מקולקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנט פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.6.2010 רכשתי 3 מזגנים ברשת א.ל.מ , סניף פ"ת, קניון אבנט.
העסקה כללה תשלום עבור :
1. מזגן
2. הובלה
3. התקנה


מיום ההתקנה, אחד מהמזגנים (של חברת טורדנו) לא היה תקין; היינו: לא קירר כראוי, הרעיש וטפטף.

לאחר חצי שנה מורטת עצבים קיבלתי זיכוי כספי מחברת טורדנו עבור : המזגן וההובלה.

פניתי לחברת א.ל.מ שביצעה את ההתקנה בבקשה לקבל זיכוי עבור ההתקנה, אולם לצערי זו הגיבה באטימות מוחלטת שגבלה בזלזול.
מיותר לציין שמדובר באי-צדק מוחלט לאור ההפסד הכספי שנגרם לי מכך וכן עוגמת הנש הרבה שנגרמה לי ולמשפחתי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור ההתקנה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אורי - מנהל מחלקת מיזו שם ותפקיד:
התקנת 3 מזגנים בוצעה ע"י א.ל.מ. בתאריך 05.07.10.
לאחר התקנות הלקוחה פנתה לחב' טורנדו בקשר לתקלות באחד המזגנים. לאחר התייעצות ולבקשת חב' טורנדו ניתן אישור ביטול עסקה והחזר כספי עבור המזגן בלבד וזיכוי ע"י חב' טורנדו מול הלקוחה.
כאשר היה ברור ומוסכם כי לא יוחזר תשלום ההתקנה בגין מזגן זה והוצג ללקוחה בתנאי לביטול המזגן.
תגובה:
הזיכוי נעשה באישור והסכמת הלקוחה מול חב' טורנדו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה