|
|
|
|
|
|
ביקור טכנאי |
נושא התלונה: |
יהודה רועי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 22 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז ביג |
כתובת: |
אילת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אמי רכשה מכונת כביסה עם אחריות ל3 שנים . השבוע חודשיים לפני תום תוקף האחריות המכונת כביסה התקלקלה . טכנאי שירות טען כי אימי !!!!! צריכה להביא את מכונת הכביסה לתקיון במעבדה למרות שע"פ תעודת האחריות סעיף 1ב "תיקון של מכונת כביסה יבוצע במעונו של הצרכן או במעבדת השירות (הובלת המכשיר והחזרתו יהי ללא תשלום).".איך אשה בת 55 מביאה מכונת כביסה למעבדת שירות ואיך א.ל.ם וחברת התיקונים מפילים אשמה אחד על השני ?
|
לתקן את המכונת כביסה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|