פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקור טכנאי נושא התלונה:
יהודה רועי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז ביג כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמי רכשה מכונת כביסה עם אחריות ל3 שנים . השבוע חודשיים לפני תום תוקף האחריות המכונת כביסה התקלקלה . טכנאי שירות טען כי אימי !!!!! צריכה להביא את מכונת הכביסה לתקיון במעבדה למרות שע"פ תעודת האחריות סעיף 1ב "תיקון של מכונת כביסה יבוצע במעונו של הצרכן או במעבדת השירות (הובלת המכשיר והחזרתו יהי ללא תשלום).".איך אשה בת 55 מביאה מכונת כביסה למעבדת שירות ואיך א.ל.ם וחברת התיקונים מפילים אשמה אחד על השני ?
לתקן את המכונת כביסה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה