|
|
|
|
|
|
מדיניות ביטולים< |
נושא התלונה: |
ט' אירנה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
חוצוץ המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
05.08.2012 ביצענו הזמנה של מזגן מסוג "טורנדו". הוסבר לנו שהסוג הנ"ל לא בארץ, ויסופק תוך שבוע ימים. את התשלום ביצענו דרך כ"א - 1 תשלום.
למוחורת 06.08.2012 חזרנו לסניף של א.ל.ם בבקשה לבטל עסקה מתחילתה. נאמר לנו שלפי מדיניות החזרות (שתלויה מאחורי מסך מחשב של הנציג/מוכר, מודפת על דף A4 ובכתב קטן) רשום שקיימת עמלת ביטול ע"ס 5% מהעסקה. לאחר ויכוחים מול נציגי מכירה ואחראית הסניף נאלצנו לשלם את תשלום הביטול ולבטל עסקה.
מדוע בעת ביצוע ההזמנה ידעו לספר לנו הכל מלבד מדיניות ביטולים/החזרות? האם זה חוקי בכלל לחייב לקוח שלא קיבל מוצר, ואף לא עברו 24 שעות מביצוע הזמנה? מה ניתן לעשות ולמי לפנות ?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
אריאל וייטמן - מנהל ש |
שם ותפקיד: |
אכן מדיניות החזרות מוצר וביטול עסקה תלוי בגב כל מחשב עם הפנים ללקוח בדף A4 ובאותיות הגדולות כפי שהחוק מחייב.
בין היתר מצוין שביטול עסקה כרוך ב-5% או 100 ש"ח הנמוך ביניהם + הוצאות סליקה של חברת כרטיסי אשראי.
הסכום שנגבה מהלקוח הינו 161 ש"ח - 100 ש"ח ביטול עסקה ו-61 ש"ח דמי סליקה. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|