פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים ש"אזלו מהמלאי" נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים ביצענו בחנות א.ל.מ בבאר שבע רכישה גדולה של מוצרי חשמל לבית חדש (כיריים, תנור, מקרר, מדיח, קולט אדים) בעלות כוללת של כ - 20,000 ש"ח, כאשר כל התמורה שולמה מראש !
חשוב להדגיש, כי הרכישה בוצעה דווקא בא.ל.מ בגלל מקרר 4 דלתות מסוג FRIGIDAIRE שלא מצאנו בשום חנות אחרת.

מיותר לציין, כי בעת הרכישה והתשלום, נציגי המכירות היו חביבים ביותר.

לפני כשבוע, כאשר ביקשנו לקבל את המוצרים (אנחנו אמורים להיכנס לבית בשבוע הבא) הודיעו לנו, כי המקרר "אזל מהמלאי", כמו כן, עד היום טרם קיבלנו תשובה האם המדיח קיים במלאי.

אין דרך לתאר את עוגמת הנפש, כאשר מחד רכשנו מוצרי חשמל (לאחר סקר מקיף שארך זמן רב) ושילמנו את מלוא תמורתם ומאידך, במקום לשמור עבורנו את המוצרים (שאין חולק שהיו במלאי במועד ביצוע ההזמנה והתשלום) מכרו אותם ללקוחות אחרים והותירו אותנו בפני שוקת שבורה.

כיום אנו לא יודעים מה לעשות, שכן אנו אמורים לעבור בשבוע הבא לבית חדש, ללא מקרר כאשר קיומו של המדיח לוטה בערפל.

על פי ייעוץ משפטי שקיבלנו, ככל שלא יסופקו לנו המוצרים שהזמנו, נבטל את כל העסקה, נרכוש את כל המוצרים (שקיימים בשוק, על אף שלכאורה "אזלו מהמלאי") ונתבע את א.ל.מ על היתרה ועל עוגמת הנפש.
כספי, סוג הנזק :
אספקת המוצרים שהוזמנו ותמורתם שולמה - לאלתר ! פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
המקרר הוחלף לווסטין האוס על פי בחירת הלקוחה ולשביעות רצונה למרות פער גדול במחיר.
א.ל.מ. ספגה את ההפרש ברצון.
תגובה:
בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה