פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיקרוגל פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בחודש שעבר ברשת א.ל.מ. שבקניון רמת-אביב מיקרוגל גדול של "שרפ". שילמתי בעבורו (לאחר הנחה) 950 ש"ח. עבור משלוח ע"י שליח מהחנות שילמתי 100 ש"ח. המכשיר פעל פעם אחת ולמחרת הפסיק לפעול. התקשרתי לחנות א.ל.מ. וביקשתי שיחליפו לי אותו ואמנם לאחר הרבה טובות וויכוחים, הביאו לי מיקרוגל אחר. שאלתי אם המיקרוגל חדש ועובד החנות שהביא אותו, אמר לי שכן, למרות שנראה לי שהוא לא היה חדש. הפעלתי אותו אולי 4 פעמים לצורך חימום מזון ולפתע גם המיקרוגל הזה הפסיק לפעול. כאשר התקשרתי לחנות המוכר אמר לי שאין מה לעשות ושאפנה הפעם למעבדת השירות. למעשה הם התנערו מאחריותם. לבקשתי, קיבלתי מהם את הטלפון של שירות הלקוחות של א.ל.מ. שם אינם עונים כלל. היום קיבלתי גם את הפקס' שלהם. אני לא מבינה מה זה - היה לי מיקרו מעל 15 שנה ולא היתה לי בעיה אחת אתו, עד שהוא סיים את חייו. את מעבדת השירות, לא ניתן להשיג טלפונית ואיני יכולה לקחת את המיקרו אליהם מפאת משקלו הכבד. מההתחלה יש לי בעיות עם המיקרוגל שרכשתי בחודש שעבר כאמור ולמעשה אין לי מיקרו, למרות שהוצאתי כסף רב לרכישתו.
עוגמת נפש ולמעשה אין לי מיקרוגל סוג הנזק :
החלפת המיקרוגל, או החזרתו לחנות וקבלת החזר כספי בגינו פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל ש שם ותפקיד:
אין משמעות לסכום אותו שילמה הלקוחה...
בשל הבעיה הראשונה החלפנו מיקרו לחדש אחר.
אין לנו את ההרשאה מחברת "רלקו" להחליף מיקרו לאחר מספר ימי שימוש.
תגובה:
על פי החוק חייבת הלקוחה לגשת לשרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה