פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר ועיכוב בקבלת ההזמנה בזמן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון שרונים כתובת:
קניון שרונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
אני פונה אליכם מאחר ומעולם לא נתקלתי ביחס ובשירות כה מחפירים, כמו שאני ובן זוגי קיבלנו בסניף "א.ל.מ" בקניון שרונים.

בתאריך 17.7.12 עשינו הזמנה של מזגן "טורנדו" ברשת "א.ל.מ" בקניון שרונים (מס' הזמנה 112291).

מי שמכר לנו את המזגן, היה יוסי (מנהל הסניף).

בזמן הקניה יוסי לא ציין כי המזגן שהזמנו כלל לא נמצא במלאי ואמר כי נקבל אותו מקסימום עד 10 ימי עסקים.

המזגן כמובן לא הגיע בזמן וגם ביקשנו, במעמד הקניה, לאסוף את המזגן מהסניף ולא מהמחסן בפ"ת.
בסופו של דבר, לאחר עשרות שיחות של בן זוגי עם העובדים בחנות, כמה גיחות "בהפתעה" לסניף ומלא טרטור שלנו, המזגן הגיע רק בתאריך 12.8.12.
כשבכל שיחה עם המנהל של הסניף נאמר לנו כי הוא יבדוק מה קורה עם ההזמנה ויחזור אלינו.
מעולם לא עשה זאת!! ובפעמים שבן זוגי הגיע לסניף, הוא "נפנף" אותו ולא התייחס ברצינות לבקשותיו.
בשיחה שאני ביצעתי מול הסניף ביקשתי לדבר עם יוסי. לאחר כשעה וחצי חזר אליי מוכר בשם בני והוצאתי עליו את ה"קיטור" שהיה לי.
כששאלתי אותו למה יוסי לא חזר אלינו, הוא אמר שיוסי כבר הלך הביתה. באמת?!
מעולם לא קניתי ברשת "א.ל.מ" לפני כן ומעולם לא זכיתי לכזה יחס מחפיר ומזלזל. מה גם ששכחתי לציין ששילמתי על המזגן במזומן.
אז יוסי הרגיש שעשה את ה"חבילה" שלו והוא לא ראה בעיניים.
לאחר שסוף סוף קיבלנו את המזגן קבעו לנו התקנה לשבוע לאחר הגעתו, ל- 19.8.12.
התשלום בחנות כלל גם כ- 400 ש"ח (לא זוכרת במדויק) עבור ההתקנה. כאשר הגיע המתקין הסתבר שמה ששילמנו בחנות בכלל לא תקף.
זה לא כולל כלום! המתקין עשה את עבודתו וכמובן שדרש תשלום, שמן הסתם מגיע לו (היחידי שעשה את עבודתו כמו שצריך).
הוצאנו עוד 400 ש"ח שהמתקין קיבל נקי לידיים שלו.
בן זוגי ניהל יותר מאוחר שיחה עם סניף "א.ל.מ" שרונים בנוגע לתשלום ששולם בסניף עבור ההתקנה ומהשיחה אפשר להבין שזוהי גניבה לאור היום!!
המוכרת החלה להקריא לו רשימה של מה כלול וכו' וכו'. אבל רגע, מה עם הכסף שכבר שולם לכם בסניף? למה זה לא מגיע למתקין? למה היינו צריכים לשלם את אותו הסכום
פעם נוספת?!
בשורה התחתונה אני פונה אליכם על מנת להציף בעיית שירות. בסניף הנ"ל לא יודעים מהו שירות!!
מוכרים לאנשים "לוקשים". העיקר שקיבלו כבר את הכסף וסגרו עסקה.
נ.ב: זוהי פעם ראשונה שאני אישית מזמינה מזגן מרשת גדולה ולא היה לי מושג שהמתקין לא מתעסק בעבודות חשמל.
רק כשהוא הגיע אלינו לדירה גילינו זאת. למה לא מסבירים את זה בסניף?
העיקר שיחד עם ההזמנה של המזגן קיבלנו רשימת שירותים (במידת הצורך) שהמתקין נותן ולצד כל שירות היה כתוב
כמה הוא עולה. גם התקנת נקודת חשמל הייתה ברשימה הנ"ל! ואפילו כמה עולה התקנה כזו.
לי ולבן זוגי בעיקר חורה שבכל פעם שפנינו לסניף התנהגו אלינו בצורה מגעילה. לא נתנו כל שירות. אפילו לא מילה טובה
וגם לא הראו באמת רצון כלשהו באמת לבדוק מה קורה ואיך אפשר לעזור.
יוסי הוא אחד המנהלים היותר לא נעימים ולא שירותיים שפגשתי אי פעם! הוא לא יודע מה זה יחסי אנוש. הוא מוכר לאנשים סיפורים, העיקר ולמכור סחורה.
בזה בדיוק נגמרת העבודה שלו. כי לאחר ההזמנה לא תזכו ממנו לשום יחס!!
פנינו מספיק פעמים לסניף הנ"ל וטורטרנו מלא ודרשנו פיצוי. כמובן שגם לזה אף אחד לא התייחס.

יוסי גרם לנו להרגיש ש"מותר" לו לעשות כל העולה על רוחו ואף אחד לא יגיד לא מילה!

כי הרי בדר"כ הצרכנים הקטנים לא פוצים פה ונכנעים לכל הטרטורים האלו. העיקר רק לקבל כבר את מה ששילמו בעבורו!

אני לא מוכנה לצורת דיבור והתנהלות שכזו. ברשת "א.ל.מ" לא קיבלנו את השירות ההולם והמתאים. אנו מבקשים התייחסות וטיפול.
אני מבקשת בכל לשון של בקשה להתייחס לדברים שכתבתי ברצינות.


תודה.

* הערה לא לפרסום;
(אם אתם רואים לנכון להוריד שמות של אנשים מהסיפור, זה לשיקולכם.
אני העתקתי את הסיפור הנ"ל מקובץ שכתבתי.
את הדברים כתבתי כמו שהם קרו ובעיקר הוצאתי את הרגשנו האישית.
כל הנוגע להתקנה עצמה- ידוע לי שהבנו את "ההסבר" שקיבלנו לא נכון ועד עכשיו לא ברור לנו איך משלמים סכום מסויים בחנות ואח"כ גם למתקין עצמו ואת הסכום של החנות אף אחד לא מחשיב באמת בטיפולו של המתקין בבית. כאילו ואלו הם "דמי תיווך".
תודה.)



עוגמת נפש סוג הנזק :
דורשים פיצוי כספי ממנהל הסניף על היחס המחפיר ועל הטרטור והטרחה שלנו. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
דורון אליעזר מנהל שווק שם ותפקיד:

המקרה נבדק בסניף מול מנהל הסניף ולהלן תגובתנו:
הלקוח רכש את המזגן בתאריך 17.07.12 ואכן לא היה במלאי כפי שנאמר ללקוח לאחר בירור ליד הלקוח מול היבואן שאספקתו תהיה סביב 10 ימי עבודה.
לצערנו ליבואן התעכבה האספקה והלקוח עודכן בכך והוצע לו לבטל את העסקה בכדי שלא ירגיש שמנסים לעשות עליו "חבילה"...
הלקוח לא רצה לבטל את ההזמנה ורצה להמתין והוציא את כעסו על איש המכירות/מנהל החנות.
למנהל החנות לא הייתה אפשרות לזרז את האספקה מכיוון שהמוצר לא נכנס ליבואן למלאי.
בהקשר להתקנת המזגן: הסכום אותו שילם הלקוח בחנות מכסה התקנה בסיסית כפי שרשום לו בהזמנה (בערות) והסכום הנ"ל מסכה התקנה בסיסית (2 מ' צנרת, תושבת וחיבור בין היחידות).
הלקוח קיבל דף תוספות אפשריות להתקנה בכדי שלא "יופתע" באם יש צורך בהמשך עבודה שהיא סטנדרטית.
על כן חוסר הבנתנו שהתוספת הייתה בעבורו כהפתעה.
כמו כן באם הלקוח היה צריך עבודות חשמל יש צורך בחשמלאי מוסמך שאותו אנו נפנה אליו. (לעבודות חשמל יש צורך בחשמלאי ולא מתקין שהבנתו בחשמל הינה פחותה מחשמלאי).
לעניין יחסו של מנהל החנות כפי שנטען ע"י הלקוח ואינו נכון ע"פ מנהל החנות – מטופל מול הנהלת החברה כמחווה של רצון טוב ומבלי לאשר את העובדות שהלקוח טוען.
רשת א.ל.מ. תפצה את הלקוח בסכום של 200 ₪ בשוברי קניה לרשת סולתם רדד.




תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה