פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חרה של חברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מתחם קניון G כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9,9,2012 החלטנו לקנות מקרר מחבר א,ל,מ מקרר ברסל לכאורה חשבתי שהם חברה מקצעוית אבל תוך זמן כצר הבנתי אם מי יש לי עסק הפילו המנאל אבי לי את הפלאפון האישי שלו אבל כבלו כתה מענין בהיום העיסקה בה שעה 18:44 בה יום א-בה חוזה שה באלפה אופתח שה המקרר יגיה תוך שבועה עד סוף השבוע זה הזמן שה המקרר היהי צריך לישתחרר מין המחסן בכול הזמן הזה לא יצרו איתנו כשר לא החברה ו לא חברת האובלות למרות מה שה סיכמנו ו איאפשר להסיג את המנאל כאשר אני מתקשר לחברה אף אחד לא בהמת מטפאל בה בעייה כול אחד אומר לי שה זה לא טלוי באו זה טלוי בחברת האובלות כאשר איתקשרתי למחסן עודיה לי בשל החגים המקרר אמור להיות הצלי אולי עד 23 לחודש שזה היום רשאון הבעה אחשב גם אני רוצה לבתל את הקנייה אני צריך לשלם כנס כספי אחשב איין אמי לדבר אין אל מי לפנות זלזלו בלכוך בצורה מדימה אחשב אין אתמה בינים לבן חברת האובלות כול אחד דופק תירוצים עוד משהוא לברחת א,ל,מ אין טלפון הוא אימייל לפניות הציבור אחשב בשל חוסר המקצויות הפסדתי ימיי עבודה סיכום חברה לא מקצועית מוליכה את לקוחותיה שולל היא עמידה בעידים זילזלול בלכוחותיה וחוסר טיפול ו היא לכיחת האחריות על מצבים של עוגמת נפש ובאתם לכך אני מבקש פיצוי הולם על עוגמת הנפש הרבה ו הטירטור שה ניגרמה לי
עוגמת נפש סוג הנזק :
בהתאם לה היא המידה ביעדים על פי הסכם זה ביני לבין החברה אני לא צריך לשלם על העובלה של המקרר הוא שה אם החפץ לבטל את העסקה בשל עוגמת נפש לא הצתרך לשלם לחברה שום סכום על ביטול העיסקה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
אריאל וייטמן - מנהל שרות שם ותפקיד:
לקוח רכש מקרר ב-09.09.2012 וקיבל את המקרר ב-20.09.2012, בתחום תאריכים אלו היו 5 ימי עסקים בלבד, כך שלא היה איחור באספקה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה