פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מכוערת ונסיון למכור בכוח נושא התלונה:
מימרן פאני שם/כינוי:
‏שבת ‏15 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-שבועיים אמא שלי קנתה תנור אפיה בוש בחנות א.ל.מ באילת שבוע ימים לאחר מכן אמא שלי קנתה טלויזיה וגם בחנות א.ל.מ באילת לפני שלושה ימים שוב הלכתי עים אימי לקנות טוסטר אובן לאחר שהסתובבנו בכל העיר אמא שלי התעקשה לקנות טוסטר בצבע מסויים שוב ניכנסנו לחנות א.ל.מ באילת ושם אמא שלי קנתה טוסטר אובן שעלה 471 ש"ח המוצר היה במבצע ועלה אחרי הנחה 400 ש"ח אני לקחתי את הטוסטר אובן והרמתי אותו לבית של אמא שלי פתחתי אותו והנחתי לה אותו על השיש באותו היום בערב אמא שלי צילצלה ואמרה לי אנחנו חייבים להחליף אותו כי הוא גדול מידיי מכוון שלי לא היה זמן השכן של אמא שלי ארז את הטוסטר אובן והלך לחנות א.ל.מ בחנות התיחסו אליו מאד לא יפה מההתחלה ואמרו לו שיחכה עד שיגיע הבחור שמכר לנו את המוצר הבחור הגיע פתח את המוצר שלא בנוככות השכן של אמא שלי והופ פתאום הטוסטר אובן קיבל מכות דבר שלא היה ולא נברא ועוד יותר מעניין למה הטוסטר אובן לא נפתח בנוכחות השכן שהביא את התנור ואייך יכול להיות שהבחור שארז את הטוסטר אובן לא ראה שום מכה ורק הבחור שפתח את הטוסטר ראה את המכה דבר אחד בטוח שיש לי את הזכות להתחרט ולהחזיר לחנות א.ל.מ את כל מה שרכשתי אצלם מחר אני פשוט ניגשת לשם ומודיעה חד משמעית שאני מבטלת עיסקאות ומחזירה להם את כל מה שנקנה אצלם התנור בוש והטלויזיה

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה