|
|
|
|
|
|
אי קבלת מוצר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מתחם פאוור סנטר אשקלון |
כתובת: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שלושה מוצרי חשמל ב 06/12/2013 בסניף אשקלון. קיבלתי שניים מהם. את קולט האדים לא קיבלתי עד היום. לא מבינה את התשובות שאני מקבלת מהחנות. אין במלאי / נכנס למחסן לא נכס... זה ממש לא משנה. העובדה הפשוטה היא שעד היום לא קיבלתי את המוצר. מס ההזמנה 001727. מבקשת דחוף לקבל שיחה חוזרת ואת המוצר עוד ביומיים הקרובים או לחילופין זיכוי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקשת לקבל את המוצר במיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|