פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם פאוור סנטר אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שלושה מוצרי חשמל ב 06/12/2013 בסניף אשקלון. קיבלתי שניים מהם. את קולט האדים לא קיבלתי עד היום. לא מבינה את התשובות שאני מקבלת מהחנות. אין במלאי / נכנס למחסן לא נכס... זה ממש לא משנה. העובדה הפשוטה היא שעד היום לא קיבלתי את המוצר. מס ההזמנה 001727. מבקשת דחוף לקבל שיחה חוזרת ואת המוצר עוד ביומיים הקרובים או לחילופין זיכוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לקבל את המוצר במיידי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה