פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיבלתי מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי שואב רובוטי LG5902 אדום
המוצר הגיע פגום כברה מהיום הראשון
פניתי לאלמ עפולה היכן שביצעתי רכישה וכבר הפנו אותי עם טלפון לשירות של ברימאג אך לאחר מספר נסיונות וחוסר הצלחה לתפוס אותם החלטתי לנסות שוב את השואב וראיתי שמספר פעמים הוא נתקע ולא חוזר לטעינה
כל יום הייתי מוצא אותו מכובה במקום אחר בבית כך שלא הייתה לי אינדיקציה עם בכלל הוא ניקה את הבית כל בוקר ביציאתי מהבית הייתי עושה מסדר סגירת חדרים ומקלחות על מנת להשאיר לו מקום קטן לניקיון אני לא מאמין שזה מה שאני צריך לעשות כל יום ביכדי שהוא ינקה בסוף רק את הסלון והמטבח שילמתי עליו 2150 שזה היה במבצע במקום 2990
שימו לב למחיר המטורף הוא לא שווה אפילו 600 ש"ח
לאחר שלושה שבועות בערך כבר פקעתי עצבים ראיתי שבאלמ אין יחס
אז פניתי לברימא פניות הציבור וכבר חזרו אלי מהבונדד באשדוד בחורה בשם ענת משהו מברימאג אשדוד. וביקשה שאשים את המוצר באלם והם יאספו אותו משם לצורך בדיקה הסברתי בפניה את הדברים שעברתי והיא שאלה מתי קיבלתי המוצר ואמרתי שכמעט חודש ושלא הצלחתי לתפוס את השירות ושזה לא יתכן ושאני מאוכזב ע"פ מה שהבנתי ממנה זה שהם יטפלו בנושא. אבל כשהגעתי לאלמ עפולה נתקלתי במנהל אטום אמרתי לו את הדברים ושאני לא מתכוון לקבל מוצר אחר אלה זיכוי או ביטול והוא התייחס ממש מגעיל ואמר אין ביטולים ולא החזרים יתקנו לך את המוצר . הסברתי לו שברימאג יאשרו לו את העיניין ווהוא ממש נשאר אטום. פייר התאכזבתי בכלל שנכנסתי למקום הזה אבל דבר אחד הוא לא מבין שאני לא אקבל את המוצר חזרה ואם הם לא יזכו אותי אז אתקשר לחברת האשראי שלי ואבטל את העסקה . אני מבקש את עזרתכם בדחופה בעיניין

תודה מראש.
מוצר לא תקין ביטול הזמנה ורכישה סוג הנזק :
לזכות אותי במיידי בעסקה הנ"ל ולטפל במנהל הכושל שיש באלמ עפולה פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה