|
|
|
|
|
|
מוצר מתצוגה שהגיע עם פגמים נוספים מאלו שהצהירו וכתבו בחשבונית |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מכירה בתעשיה אוירית |
כתובת: |
פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר של א.ל.ם במכיר בתעשיה אווירית. המקרר היה מתצוגה וקיבלתי אותו בכמה מאות שקלים פחות.{כ400 ש"ח}.הפגמים שהצהירו עליהם היו: "יש שתי מכות קטנות בדלת התחתונה". את הפגמים ראיתי והן נכתבו בחשבונית שקיבלתי.
המקרר הגיע אתמול-27.3.13. בעלי קיבל את המקרר וחתם. כשחזרתי הביתה ,נדהמתי לראות מקרר עם דלתות עקומות ומכות נוספות משמעותית,בנוסף על מה שהצהירו בא.ל.ם ומה שראיתי בקנייה.
התקשרתי להנהלה. מנהל הסניף חזר אלי ואמר שאין אפשרות לבטל את הקנייה כי בעלי חתם ונעשה בו שימוש. להזכירכם המקרר הגיע אתמול והופעל ע"י השליח בהתאם לפרוצדורה הנורמלית.
אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ע"מ שאקבל את כספי חזרה.{3,292.00 ש"ח}
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|