פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר מתצוגה שהגיע עם פגמים נוספים מאלו שהצהירו וכתבו בחשבונית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מכירה בתעשיה אוירית כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר של א.ל.ם במכיר בתעשיה אווירית. המקרר היה מתצוגה וקיבלתי אותו בכמה מאות שקלים פחות.{כ400 ש"ח}.הפגמים שהצהירו עליהם היו: "יש שתי מכות קטנות בדלת התחתונה". את הפגמים ראיתי והן נכתבו בחשבונית שקיבלתי.
המקרר הגיע אתמול-27.3.13. בעלי קיבל את המקרר וחתם. כשחזרתי הביתה ,נדהמתי לראות מקרר עם דלתות עקומות ומכות נוספות משמעותית,בנוסף על מה שהצהירו בא.ל.ם ומה שראיתי בקנייה.
התקשרתי להנהלה. מנהל הסניף חזר אלי ואמר שאין אפשרות לבטל את הקנייה כי בעלי חתם ונעשה בו שימוש. להזכירכם המקרר הגיע אתמול והופעל ע"י השליח בהתאם לפרוצדורה הנורמלית.
אודה לכם אם תוכלו לעזור לי ע"מ שאקבל את כספי חזרה.{3,292.00 ש"ח}
ועוגמת נפש סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה