פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.3.2013 רכשתי בחנות א.ל.מ בכפר סבא תנור משולב קונסטרוקטה. נתקלתי ביחס משפיל ולקוי מצד המוכרים ומנהל הסניף. הובטח לי כי שאקבל את התנור לפני החג וכן שיגיע אליי טכנאי לפני החג שכן אני מארחת . לצערי הרב הטכנאי הגיע רק אחרי החג ונאלצתי בבושת פנים לבטל את המוזמנים אליי לסדר פסח כיוון שהתנור הקודם שלי התקלקל.מנהל החנות הבטיח לי שבעת קבלת התנור הוא ידאג באופן אישי שיגיע אלי טכנאי. מיותר לציין שכאשר הודעתי לו שהתנור הגיע ושימלא אחר הבטחתו לקבלת טכנאי לפני החג ,הוא סרב להתייחס לפנייתי ואף צעק עליי שאין לו זמן אליי. עוד הוסיף וטען שאני לא חייבת לרכוש מוצרים ברשת אל.מ. כמו כן במהלך הזמנת התנור , התבצעו המון טעויות כספיות לרעתי. וכאשר העניין נבדק הובטח לי פיצוי "מתנה גדולה" כהגדרתו של אושיק מנהל החנות לסיכומו של עניין, כל ההבטחות לא קוימו, נגרמה לי עגמת נפש גדולה. נאלצתי לבטל את אורחיי ומשפחתי בחג. הלוגו שלכם הינו"מקשיבים לכם. מתאימים לכם"
אני לא הרגשתי שלמישהו אכפת ממני.ואף חשתי פגיעה עמוקה ובושה . הפסדתם קונה עתידית, כף רגלי לא תכנס יותר לסניף ולרשת א.ל.מ וכן גם משפחתי וחבריי לא יקנו יותר לעולם בא.ל.מ. אודה להתייחסותכם. חג שמח
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש פיצוי הולם על כל עגמת הנפש והעלבון שספגתי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה