פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעהשל המקרר שרכשנו למרות שבוצע תיאום מראש ומסודר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מקרר 3 דלתות דרך א.ל.מ ביריד חבר, תואם יום וטווח שעות באמצע היום, למרות שאשתי חיכתה כל היום איש לא טרח לעדכנה כי לא היה טעם בתיאום כי המקרר לא היה במלאי....נגרם לנו עוגמת נפש, אכזבה בזבוז יום עבודה ומצרכי מזון שנזרקו...פשוט שערוריה
רכישה היתה ב- 11.3.13, על שם מאיר זורע ת.ז 67868711 מס' הזמנה הינו 194394
בזבוז יום עבודה סוג הנזק :
פיצוי הולם על כל מה שקרה ופתרון הבעיה בבמיידי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה