פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר מתיקון נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה19.4 שמתי בתיקון מכשיר טוסטר אובן של חברת sol.
היום (ה6.5) המכשיר עדיין לא חזר מתיקון אף אחד בסניף לא יודע מה קורה איתו וכל הטלפונים לסניף לא הועילו מכיוון שכולם אומרים לי להמתין עוד יום יומיים מה שלא עוזר.
בנוסף אחד מהעובדים אמר לי "יכולת לקחת אותו למעבדה באופן עצמאי והיו מטפלים בך מהר יותר". בדקתי והסניף הקרוב של המעבדה נמצא באבן יהודה - כ60 קילומטר ממני.
השירות שקיבלתי בנוגע לטוסטר אובן הזה הוא מתחת לכל ביקורת, מה גם שהמכשיר הגיע רק כחודש אחרי שרכשתי אותו מכיוון שלא היה במלאי ובנוסף לאחר כחודש של שימוש מינימלי כבר התחיל לקצר את כל החשמל בבית.
כאשר רוצים למכור מוצר השירות הוא הכי מקצועי שיש אבל כאשר נתקלים בבעיות אין עם מי לדבר.
בנוסף אציין כי אנו זוג סטודנטים אשר רכשנו את כל מוצרי החשמל שלנו מסניף מודיעין אך לצערי לא אחזור לשם שוב.
כספי סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה