פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר סמסונג נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 3/13 רכשתי מקרר מסוג סמסונג מאלמ בעפולה, לאחר כשבועיים הגיע המקרר אל ביתי לאחר הפעלתו על ידי הטכנאי לאחר כמה שעות אני ובני ביתי שומעים רעשים מחרידים מהמקרר, פניתי אל נותני השירות של חברת סמסונג אלקטרוניס פרו שהשירות שלהם גרוע בפני עצמו לא חוזרים אלי ולא עונים לי בטענה כי המקרר מרעיש שלחו אלי טכנאי שטען כי הוא שם מדבקה אשר תמנע את הרעשים אך שום דבר לא הפסיק הרעשים ממשיכים מחברת אלקטרוניס פרו לא חוזרים אלי ולא מיידעים אותי אני מבקשת לקבל את כספי בחזרה מאחר והמוצר פגום ואני התרעתי כך מיד עם קבלתו בביתי
כספי סוג הנזק :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה