פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: מכירת מערכת קולנוע ביתית פגומה- עוגמת נפש וזלזול בלקוחות מצד חברת א.ל.מ נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב שלבים כתובת:
א.ל.מ עודפים יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
 
לכב'
מנכ"ל א.ל.מ -צביקה אהרונוביץ'
העתק מנהלת מח' לקוחות- רונית
 
שלום רב,
ברצוננו להביא לידיעתכם את המקרה הבא:
בתאריך 24/02/12 רכשנו מחנות א.ל.מ ברחוב שלבים ביפו מערכת קולנוע ביתית מתצוגה מחברת SAMSUNG   מדגם  ht-ds 100 במחיר 800 ש"ח
כשהגענו לביתנו התברר לנו שהמערכת הגיעה ללא חוטי החיבור לרמקולים. הסבירו לנו, שמערכות קולנוע ביתית אינן משווקות עם חוטי אודיו, והמליצו לנו לפנות לחנות המתמחה בציוד תקשורת לקניית כבלים מתאימים.
פנינו למספר חנויות כולל לספק תקשורת ותיק ומנוסה (אדר סוכנויות אודיו שיווק ברח' החשמונאים 105 בת"א), וכולם הודיעו לנו, שדרושים בכבלים לא סטנדרטיים הכוללים מחברים יחודיים שניתן להשיג אותם דרך חב' SAMSUNG בלבד.
עם מידע זה חזרנו לא.ל.מ. שם נאמר לנו שחוטי החיבור נמצאים היכן שהוא בחנות וצריך לחפש אותם ושבשבוע הבא נקבל אותם.
מהרגע ההוא, החלה מערכת יחסים צמודה עם א.ל.מ, בפרט עם מנהל החנות דוד, שהבטיח לנו קבל עם ועדה, שבוע אחר שבוע, שיבדוק האם חוטי החיבור נותרו בחנות ויחזיר לנו תשובה. מיותר לציין, שאחרי מספר לא מבוטל של פעמים שהתקשרנו לחנות והפצרנו בו שיחפש את החלק האבוד, אף לא פעם אחת חזר אלינו עם תשובה.
מקץ חודשים של עשרות טלפונים והבטחות- פקעה סבלנותינו. הגענו לחנות ודרשנו מדוד לחפש את חוטי החיבור. דוד בדק וראה שאין הם בנמצא,  נתן לנו מספר של המחסן בפתח תקווה, והבטיח: הם יעזרו, תקבלו את חוטי החיבור.
 
גם עם המחסן הראשי נערכו שיחות רבות. העבירו אותנו משלוחה לשלוחה, שאחד מעובדי המחסן אמר זאת בפשטות: לנו אין, תצטרכו לקנות.
תזכורת: אנחנו 5 חודשים מרכישת המכשיר ועדין אין הוא בשימוש.
מכיוון שהכבלים לא ניתנו לרכישה, החלטנו לשלוח את המערכת למעבדה פרטית (אדר) להלחמת מחבר פשוט לתיווך בין כבלי תקשורת סטנדרטיים לבין ה DVD, שלמנו 150 ש״ח נוספים עבור הכבלים ועבודת החיבור.
ביום המיוחל בו הכנסנו דיסק למערכת והתכוננו לנגן דיסק, נדהמנו לגלות כי מכשיר הדי.וי.די פשוט אינו מנגן. 
כן, ניסינו להכניס דיסקים שונים, להוציא מהחשמל ולהחזיר, אך דבר לא קרה- מכשיר הדי.וי.די דמם, ואנחנו כעוסים ומאוכזבים. שילמנו סכום של 950 ש״ח על מכשיר שאינו עובד.
מה עושים עכשיו?
 
כלקוחות ותיקים של חב' א.ל.מ התאכזבנו קשות מהשירות החובבני ומהזילזול, ומבקשים לקבל את כספינו בחזרה.
 
אבקשכם לטפל בעיניננו בהקדם האפשרי.
בברכה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי/ מערכת קולנוע ביתית חלופית פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה