פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא נעים ממחלקת התקנות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מזגן "תאדירן" מחנות א.ל.מ באשדוד. המזגן הגיע כעבור יומיים שזה מצויין.
החלטתי להתקשר לטלפון של מחלקת ההתקנות 039141201 כדי לתאם התקנה ענתה לי בחורה שנשמעה כאילו שאני מפריעה לה בעבודתה, דיברה אלי בצורה מאוד לא נעימה.
אמרה שתעביר את הפרטים שלי עד שעות הערב למתקין והוא יצור איתי קשר.
כעבור יום התקשרתי אליה שוב כי לא יצרו איתי קשר
היא רמזה לי שאני מפריעה לה ושיש לה המון טלפונים והיא לבד ...
אחרי זה אמרה לי - קחי את הטלפון של המתקין תתקשרי אליו בעצמך.
התקשרתי למתקין : ניסים
הוא אמר לי שבכלל לא קיבל את הפרטים שלי , ואמר לי להתקשר שוב למחלקת ההתתקנות .
התקשרתי שוב והיא שוב ענתה לי שאני כרגע מפריעה כי היא בשיחה ממתינה ותחזור אלי עוד שתי דקות, ולא חזרה אלי...
כמובן נאלצתי להתקשר שוב והיא הבטיחה שתסדיר את העיניין
ואני עדיין מחכה לטלפון מהמתקין....

יחס לא נעים בכלל, לא כך נותני שירות אמורים לעבוד.
מעולם לא נתקלתי בכזאת המתנה וסרבול לקביעת פגישה עם המתקין וקניתי המון מוצרי חשמל ברשתות אחרות.




לזרז את התיאום פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה