פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר אייפון תקול שנרכש בא.ל.מ דיוטי פרי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
039141222 כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.6 רכשתי בחנות א.ל.מ דיוטי פרי אייפון5 ב800$ על פי מבצע שפורסם בעיתון ידיעות אחרונות יומיים לפני. אחריות היצרן למכשיר ניתנה על ידי אורנג' למשך שנה.
בתאריך 25.6 כששבתי לארץ פתחתי את קופסת המכשיר וגילית כי הסוללה רופפת. התקשרתי למוקד השירות של א.ל.מ דיוטי פרי והם הפנו אותי למרכז שירות של אורנג' לבדיקת המכשיר והחלפתו במידת הצורך. כשהגעתי למוקד השירות של אורנג' הם טענו בפניי כי הם לא אחראים על המכשיר ויש לי צורך לדבר עם א.ל.מ דיוטי פרי. לצערי מוקד השירות של א.ל.מ דיוטי פרי היה כבר סגור ונאלצתי לחזור הביתה. יום למחרת התקשרתי שוב למוקד השירות של א.ל.מ דיוטי פרי וביקשתי לשוחח עם מנהל. הגעתי למנהל החנות ניסים לנקרי שטען שלא יכול לקבל החלטה ולהמשיך בטיפול מבלי שהמכשיר עובר בדיקה בתחנת שירות של אורנג'. לאחר שיחה מאוד ארוכה הגענו להסכמה שאני אכניס את המכשיר למעבדת שירות של אורנג' לבדיקה ללא תיקון ואעביר לניסים אסמכתא שאכן המכשיר לא תקין, לאחר מכן נמשיך את הטיפול להחלפת המכשיר לחדש. ניגשתי ביום חמישי לתחנת השירות של אורנג', הפקדתי את המכשיר לתיקון וסוכם כי ביום שני יחזור מהמעבדה הראשית. אתמול שני 1.7 בשעה 13:00 ניגשתי לתחנת השירות של אורנג לאסוף את המכשיר ואת האסמכתא, אכן נרשם במסמך שהסוללה של המכשיר רופפת. התקשרתי ישירות לניסים (העביר לי את המספר האישי שלו 0506688712) והצעתי לשלוח לו את המסמך. ניסים שינה את גרסתו בשנייה ואמר שהוא מוכן לקבל את המסמך, אבל הוא יוכל רק לבטל לי עסקה לגמרי או לתקן לי את המכשיר בתחנת שירות של אורנג'. הסברתי לניסים שלא כך הדבר ולא כך סוכם איתו. חוץ מזה, איני מעוניין לבטל את העסקה, שכן רכשתי את המכשיר במחיר הזה+ ביזבזתי זמן בדיוטי פרי לרכישת המוצר + טורטרתי במשך כמה ימים בנסיעות ובשיחות טלפון. ניסים לא היה מוכן לקבל והמשיך להתעקש על דבריו, איים בניתוק השיחה והפסקת הטיפול ואמר שאם לא מוצא חן בעיניי אני מוזמן לפנות ליבואן (איי דיגיטל לדבריו). כמובן שפניתי לאיי דיגיטל, הם טוענים שהם בכלל לא היבואנים בישראל, היבואן במקרה הזה זה אורנג'. פניתי גם לאורנג', אורנג' מצידם מסירים אחריות ומעבירם אותה לא.ל.מ.
פניתי במקביל (על פי הצעת ניסים לנקרי) לשירות הלקוחות של א.ל.מ וביקשתי לדבר עם מנהל שירות הלקוחות שרון זיסו, אולם הוא חולה כמה ימים ולא מקבל את השיחות, דיברתי עם מישהו תחתיו בשם מאיר, שנתן לי את אותם הפתרונות שנתן ניסים, טוען שבדק וחקר, אולם על פי תשובותיו ("בדקתי עם היבואן I digital וזה לא אפשרי") ניתן לראות שהבדיקה לא רצינית, שכן הם בכלל לא היבואנים.

אני אובד עצות, מותש, עייף וכעוס מאוד.
אודה מאוד מאוד לעזרתך + פרסום המקרה על מנת שאזרחים אחרים יידעו לבדוק עוד בעת קנייתם שהמוצר תקין.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר למכשיר חדש פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה