|
|
|
|
|
|
שירות נוראי |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 אוגוסט 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נשר |
כתובת: |
נשר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-2.8.13 רכשתי מכונת כביסה ב-א.ל.מ נשר. הובטח לי שהמכונה תגיע בתוך יומיים. המכונה ל א ה ג י ע ה. התקשרתי לחנות והדובר בדק ואמר שהייתה רשלנות ופרטי הרכישה לא הוזרמו למחסן המרכזי. כדי לפייס ולרצות אותי, אמר שהוא זה שיודיע לחב' ניופאן - נותנת השירות לשלוח טכנאי לביתי כמקובל אחרי רכישת מוצר כזה. באיחור של יומיים הגיעה מכונת הכביסה עטופה מלוכלכת ומאובקת. ניסיתי להתקשר עם חב' ניופאן בטלפון ובאתר האינטרנט לבדוק באם התקבלה הודעה לשלוח אליי טכנאי. ל ל א ה צ ל ח ה. לבסוף הצלחתי להשיג את חנות א.ל.מ נשר והדובר אמר שיבדוק ויחזור אליי תוך כמה דקות. הוא חזר אחרי שעתייים והאשים אותי שהתקשרתי מאוחר מידיי ועובדי ניופאן הלכו הביתה. אנשי המכירות של א.ל.מ רואים שטרות כסף, הם נופת צופים, כשה מגיע לשירות הם לא סופרים אותך
|
|
|
|
|
|
|
|
א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|