פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מזגן ללא שלט, ואי-טיפול בנושא מעל כחודש לאחר הרכישהb נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סוקולוב 49 כתובת:
רמת השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי בחנות א.ל.מ ברמת-השרון מזגן אלקטרה 3.5 כ"ס.
המזגן הגיע ללא שלט. כבר באותו יום הודעתי לסניף רמת השרון.

מאז, מידי שבוע נציגי הסניף דוחים שוב ושוב את המועד בו לטענתם יגיע השלט מסיבות שונות. לטענתם, לבינתיים עלי 'לאלתר' ולעשות שימוש בשלט אחר.

הדרישה שלי שנציג החברה ידאג להביא שלט חדש ממחסני אלקטרה התקבלה בגיחוך ולגלוג.

הודגש בפני שספקית השלטים עמה החנות עובדת טוענת שאינה מחויבת במסירת שלט חדש ליידי והפעולה הינה בגדר 'טובה'. בכך נציגי החנות והגברת מסבירים את חוסר הבהילות מצידם בנושא.

האדישות, הגיחוך וחוסר המקצועיות תרמו רבות לעוגמת הנפש המשפחתית.

בשורה התחתונה, חודש מיום קניית המזגן אין ברשותי שלט חדש, ולכן למעשה המזגן מושבת.
כלכלי סוג הנזק :
אספקת שלט חדש התואם לסוג המזגן ישירות לביתי ופיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה