פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת טלוויזיה לא נכונה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חצות המפרץ כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/8/13 רכשתי טלוויזיה מדגם SUMSONG 40F5300 ביום חמישי 22/8/13 התקשרו מהחנות שהטלוויזיה הגיעה וניתן לבוא לקחת אותה, יום למחרת 23/8/13 התקשרו מהחנות ואמרו שניתנה לי דגם לא נכון ואני צריך להחזיר את הטלוויזיה. מהחנות לא הוצא שום שירות שיבוא לקחת את הטלוויזיה מביתי אלה דרשו שאני צריך להחזיר את הטלוויזיה ולקבל את הדגם הנכון. ללא וויכוח נסעתי באותו יום לחנות והחזרתי את הטלוויזיה. ציינתי בפני החנות שלא בסדר לדרוש מהלקוח ושם עשו את הטעות והם צריכים למצוא פיתרון יותר מקובל. המוכר ציין בפני "שאני גם לא צדיק כזה גדול" טען שאני שמתי לב לדגם הלא נכון ולקחתי מוצר שלא שלי. דבר זה מאוד פוגע ומעליב. היחס שקיבלתי מנותי השירות בחנות היה מאוד לא נעים ומקובל.(יש לציין שהמוכר חזר בו מדבריו והתנצל) בתור לקוח שקנה את רוב המוצרים לביתי מאותו מקום. יצאתי בתחושה מאוד קשה. קשה לי לאמין שאני יחזור לקנות שם בשנית. הייתי שמח לשמוע את תגובת חברת א.ל.מ לנושא הנ"ל.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה