פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת הסבר מדויק על המוצר הנרכש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתבג כתובת:
דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי חיים לוי אני בחור עיוור, לפני כחודש ימים 25/7/13נסעתי עם משפחתי לארצות הברית. בהיותי בשדה התעופה בדרך לטיסה נכנסתי לאלם ורכשתי שם שואב אבק רובוטי בשווי של 200 דולר. המכשיר מאוד הומלץ על ידי המוכר בחנות ונאמר לי שהוא מכשיר טוב שיכול לנקות את כל הבית בפעם אחת בלי שום בעיה. אני רוצה לציין כי יש ברשותי מכשיר ישן של איירובוט שעובד מצוין אך בגלל שהוא כבר מיושן, החלטתי לחדש אותו ולרכוש מכשיר אחר במקומו.
כשחזרנו ארצה כמובן קיבלתי את המכשיר בשדה התעופה. חזרנו הביתה הטענו את המכשיר בחשמל, ומתבררת לנו העובדה המאוד עצובה כי המכשיר הזה פועל רק ארבעים דקות ולא יותר. כלומר אם אני רוצה לנקות את הבית כולו אני צריך להטעין אותו פעמיים. אני רוצה לציין כי יש ברשותי כלב נחייה והשיער שהוא משיר דורש עבודה יחסית ארוכה של המכשיר מה שהמכשיר הקודם עשה בנאמנות. לאחר שפניתי לשירות לקוחות הוסבר לי כי בגלל שהשתמשתי במכשיר אין שום אפשרות להחזיר אותו, והם הפנו אותי לחברה עצמה שמייבאת את המכשיר. החברה מסרה לי כי הייתי צריך לדעת מראש שזה עובד רק 40 דקות ושהמוכר טעה בכך שלא נתן לי את האינפורמציה הזאת.
אני פונה אליכם כי אני מרגיש מרומה משום שרכשתי בלי ידיעתי מכשיר שלא מועיל לי בכלל ושעלול לשכב בביתי כאבן שאין לה הופכין בגלל רשלנות של מוכר שלא מסר לי נתונים מדויקים על אופן העבודה של המכשיר ועל משך הפעולה.
לכן אני מקווה שתתחשבו בעניין שלי ותאפשרו לי להחזיר את המכשיר ולהזדכות עליו.
תודה חיים
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או מוצר אחר פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה