פרטי התלונה

תלונות א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מקרר נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחותי רכשה מקרר עבור הורי בתערוכה של מוצרי חשמל בגני התערוכה בתל אביב . אספקה מאוחרת ולקויה .
ביום שני אחרי החג הגיעו עם המקרר , לא הרכיבו אותו בשלמותו , ידיות לא הורכבו עד היום אמי עושה אלתורים על מנת לפתוח את המקרר , היא חייבת להשתמש במקרר מכוון שאת הישן הוציאו לה , אמי אישה מבוגרת ומתקשה בפתיחת הדלתות של המקרר . עד מתי היא צריכה לחכות לטכנאי??? אחותי מתקשרת לחברה אומרים לה מטפלים ולא חוזרים אליה. אני מודיעה לכם שאני אפיץ את חוסר שביעות רצוני מהשרות שלכם בתוכנית "הכל כלול" , ובכל אמצעי מיחשוב שאמצא. פשוט שירות גרוע , לעולם לא נקנה מוצרים שלכם.


עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעת טכנאי באופן מיידי פתרון נדרש :

א.ל.מ. רשת חשמל ואלקטרוניקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה