אספקת מקרר |
נושא התלונה: |
יום שני 09 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אחותי רכשה מקרר עבור הורי בתערוכה של מוצרי חשמל בגני התערוכה בתל אביב . אספקה מאוחרת ולקויה .
ביום שני אחרי החג הגיעו עם המקרר , לא הרכיבו אותו בשלמותו , ידיות לא הורכבו עד היום אמי עושה אלתורים על מנת לפתוח את המקרר , היא חייבת להשתמש במקרר מכוון שאת הישן הוציאו לה , אמי אישה מבוגרת ומתקשה בפתיחת הדלתות של המקרר . עד מתי היא צריכה לחכות לטכנאי??? אחותי מתקשרת לחברה אומרים לה מטפלים ולא חוזרים אליה. אני מודיעה לכם שאני אפיץ את חוסר שביעות רצוני מהשרות שלכם בתוכנית "הכל כלול" , ובכל אמצעי מיחשוב שאמצא. פשוט שירות גרוע , לעולם לא נקנה מוצרים שלכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הגעת טכנאי באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|