פרטי התלונה

תלונות אמבסדור

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות/האירוח במלון אמבסדור ישרוטל אילת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אמבסדור, חוף אלמוג, אילת 88103 כתובת:
תיאור הבעיה:
יום שני 21 מאי 2007
לכל מען דבעי

לכבוד איה גרונדמן
מנכ"לית מלון אמבסדור ישרוטל אילת.


שלום רב,

הנדון : תלונה על שירות\האירוח במלון אמבסדור ישרוטל באילת.


1. ביום ה 17.5.07 התארחתי במסגרת נופש חברה של חברת "פלאפון" עם בן זוגי מר אלעד אלחרר במלונכם.

2. הגענו למלון ע"י הסעות מאורגנות מטעם חברת פלאפון כאשר נאמר לבית המלון שההסעות צפויות להגיע בשעה 15:00 לבית המלון.

3. ההסעות התעכבו ולבית המלון הגענו לבסוף בשעה 16:15.

4. למרות העיכוב שהגענו נאמר לנו שהחדר שלנו לא מוכן כאשר עובדי פלאפון אחרים שהגיעו עימנו באותה הסעה קיבלו מייד חדרים.

5. לאחר בערך 20 דקות המתנה נאמר לנו שהחדר מוכן,קיבלנו כרטיס מגנטי לפתיחת החדר ופנינולדרכנו.

6. אחרי חיפוש מתיש אחר החדר זאת כיוון שדיילת הלובי הפנתה אותנו למעלית בלובי ולקומה שניה הגענו לחדר המיוחל חדר מספר 240 הנמצא בבנין ללא מעלית בניגוד לדברי הדיילת,מאחורי בריכת הילדים כאשר רוב חברינו מחברת פלאפון שוכנו בבנין הראשי של המלון שבו הכן יש מעלית.

7. לתדהמתנו הכרטיס המגנטי שניתן לנו בלובי המלון לא פתח את דלת החדר ונאלצנו לחזור מחדר 240 המרוחק מלובי המלון ללובי שוב, עייפים וכועסים עם המזוודות והתיקים הכבדים.

8.כעבור 10 דקות בערך חזרנו לחדר עם כרטיס מגנטי חדש ופתחנו את דלת החדר ולמרבית אכזבתנו גילינו לפנינו חדר מלוכלך ומסריח מעשן סיגריות שנבע ממאפרה מלאה שהייתה מונחת על השולחן בחדר המלון.

9.תמוהה בעיני מדוע נאלצנו לחכות 20 דקות בלובי המלון על מנת לקבל חדר שכביכול הוכן וסודר בזמן זה כדי לקבל חדר כה מלוכלך כפי שקיבלנו.

10.נאלצנו בפעם השנייה לשוב מחדר 240 ללובי המלון כאשר הפעם דרשנו להחליף חדר.

11.בקשתנו להחלפת החדר נדחתה מכול וכול ובמקום לקבל סוף סוף חדר ומקלחת לאחר נסיעה של 6 שעות מגבעתיים לאילת נאלצנו שוב לחכות בלובי המלון עם המזוודות והתיקים כאשר כול חברינו מזמן ספונים בחדרם.

12. למען הגילוי הנאות נאמר שבשלב זה דאגו לפצות אותנו צוות המלון בקפה ועוגה בלובי אך מה שביקשה נפשנו לאחר נסיעה של 6 שעות היא מקלחת טובה.

13לבסוף בסביבות השעה 17:45 קיבלנו חזרה את חדר 240 כאשר ארוחת הערב מוגשת בשעה 19:00 מה שהותיר לנו זמן מועט ביותר כדי לפרוק את חפצינו,להתקלח,ולהתארגן לארוחה.

14אך כאן לא נגמרו תלאתנו במלון אמבסדור ולאחר ארוחת הערב כאשר רצינו לנוח בחדר המלון ולצפות בטלוויזיה גילינו שהערוצים בחדרנו מעטים ואף ערוץ 2, ערוץ בסיסי אין בנמצא. משום שחשבנו שכך הדבר בכול החדרים לא פנינו לעמדת הקבלה.

15.בשיחה עם חברים מחברת פלאפון שהתארחו במלון בחדרים אחרים הסתבר שלמרבית הפלא להם יש בחדרים יותר ערוצים ואפילו ערוץ 2, אך מכיוון שההינו מותשים מכול ההתרוצצויות שעברו עלינו ביום זה וכבר נמאס לנו להתלונן בפני צוות המלון פנינו לעמדת הקבלה בקשר לעניין הטלוויזיה רק ביום ה 18.5.07 ולכן רק מהיום השני לנופש הצלחנו לצפות בערוצי הטלוויזיה השונים.

16.זאת ועוד מלון אמבסדור מספק לאורחיו שמיכות עבות שאינן מתאימות למזג האוויר באמצע חודש מאי באילת ומאחר שהתקשנו להירדם ולישון בלילה הראשון ביום השני לנופש בקשנו מעמדת הקבלה שמיכות דקות שאמנם הגיעו אך הגיעו עם חורים ענקים. מצ"ב נספח א'.


17.יתרה מזאת בכריות הנוי הצהובות בחדרנו התגלו כתמים גדולים ומכוערים שנראו ככתמי שמן ונאלצנו לכסות את כריות הנוי בציפיות לבנות שהעברנו מכריות השינה על מנת שנוכל לעשות בהם שימוש.

18.כאשר רצינו לקפל את הבגדים לתוך הכוננית שנמצאת ליד הטלוויזיה ראינו שגם המגירה עצמה מוכתמת ולכן ויתרנו גם על כך מצ”ב נספח ב'.

19.על כיור האמבטיה היו כתמי חלודה בולטים שגרמו לדחייה ולחוסר רצון להשתמש בכיור מצ"ב נספח ג'.

20. אין צורך לציין שאדם מגיע לחופשה על מנת לנוח ולהירגע דבר הידוע לרשת ישרוטל שדואגת לפרסם אמנת שירות לכול מלון (אך משום מה אמנת שירות למלון אמבסדור לא נמצאת באתר האינטרנט של הרשת מצ"ב נספח ד') ולא לעסוק בעבודות ובטרדות היום יום כפי שנאלצנו לעשות.

21.המפגעים השונים המשיכו לאורך כול 3 ימי הנופש ולנו כבר לא נותר כוח לבקש ולהתלונן בפני המלון.

22.ביום ה 18.5.07 היום השני לנופש יצאנו לארוחת הבוקר בשעה 09:40 לערך וראינו שהחדרנים מנקים את החדרים בבנין שבו השתכנו.

23.כעבור חצי שעה בערך כאשר הסתיימה ארוחת הבוקר החדרנים רק הגיעו לחדרנו, חדר 240 וכאשר רצינו להתארגן ליציאה בחדרנו כדי לנצל את שארית היום לביקור במצפה התת ימי ביקשו מאיתנו החדרנים להמתין בחוץ 20 דקות.

24.בקשנו מהחדרנים להמתין במרפסת החדר אך הם טענו שהדבר לא אפשרי כיוון שעליהם לנקות גם שם.

25.כעבור 20 דקות עיכוב, החדרנים פינו את החדר אך הפלא ופלא מרפסת החדר נשארה מלוכלכת מבוץ וגשם שירד באילת בתאריך ה 17.5.07 בדיוק כפי שהייתה לפני שהחדרנים
“ניקו” כביכול את החדר ואנחנו נאלצנו לוותר על השימוש במרפסת לאורך כול 3 ימי הנופש מצ"ב נספח ה'.

26.בארוחת הערב במלון ביום ה 18.5.07 ישבנו עם עוד 2 זוגות חברים ליד הבר של הלובי ובקשנו מאחת המלצריות בסה"כ קנקן מים.

27.המלצרית שכנראה התאכזבה מהבקשה שרווח אין בצידה עיקמה פרצוף ולא סיפקה לנו את קנקן המים.

28.לאחר רבע שעה לערך שכל 6 החברים מנסים להשיג את תשומת ליבם של המלצרים הצלחנו להשיג קנקן מים.

29.ביום הראשון לנופש וביום השני כאשר רצינו לצאת בשעות הערב לבלות באזור הטיילת ביקשנו להסתייע בשירות ההסעות שהמלון מתיימר לספק כול שעה במשך כול היום .


30.בקבלה נמסר לנו שהשירות ניתן רק פעם בשעה ורק עד השעה 22:00 כאשר בילוי לילי מתחיל רק בסביבות השעה 23:00 ונגמר בשעות הקטנות של הלילה.

31.מאוכזבים ומותשים מהתנהלות המלון החלטנו לנסוע במונית מהמלון לקניון אילת ולהוציא 21 ₪ על נסיעה הלוך ו 20 ₪ נוספים על נסיעה חזרה למלון וזאת בשני ימי הנופש מצ"ב נספח ו'.

32.מכיוון שמלון אמבסדור ממוקם באזור לא מרכזי של העיר אילת בניגוד למלונות אחרים של רשת ישרוטל מן הראוי היה שהמלון יספק שירות הסעות יותר אפקטיבי ולא הסעות שיוצאות פעם בשעה עד השעה 22:00 לאזור הטיילת של העיר, ובנוסף פרסומי המלון באתרים שונים בצורה כזאת שהקורא מבין שמדובר בהסעות לאורך כול היום יוצרים מצג שווא והטעיה של אורחי המלון ושל לקוחות פוטנציאלים של המלון מצ"ב נספח ז'.

33.ביום האחרון לנופש היום ה 19.5.07 ביקשנו לנוח על שפת הבריכה.

34.הגענו לבריכה בסביבות השעה 11:00 בבוקר אך כול כסאות הנוח מסביב לבריכה וגם מסביב לבריכת הילדים היו תפוסים.

35.לא ברור לי מדוע מלון אמבסדור מארח כמות גדולה של אורחים אך מספק לאורחיו כמות קטנה הרבה יותר של כסאות נוח סביב הבריכה.

36.במקום להירגע ולנוח סביב הבריכה נתקלנו במחזה מביך של אנשים שתרים אחר כסא פנוי ורבים ביניהם מי תפס אותו קודם.

37.לאור כול האמור לעיל התקשנו מאד ליהנות בנופש זה: היום הראשון לנופש התבזבז בשל העיכוב בקבלת החדר, ביום השני החדרנים היו אלה שעיכבו אותנו ואף השאירו אחריהם מרפסת מלוכלכת כפי שהייתה, וביום השלישי נאלצנו לבזבז חצי מהיום על חיפוש כסאות נוח סביב הבריכה.

38.בתאריך ה 19.5.07 חזרנו לביתנו עייפים ומותשים כשתחושת החמצה כבדה בלבנו, זהו לא הנופש שאליו פיללנו, במקום להירגע ולנפוש נאלצנו במהלך כול הנופש לדרוש תנאים בסיסים כמתואר לעיל ובשלב מסוים אף התייאשנו מלהתלונן בפני צוות המלון.

39.אבקש לקבל פיצוי הולם עבור עוגמת הנפש, הנזקים שנגרמו לנו כתוצאה מהעיכובים השונים שמתוארים במכתב זה , וההוצאות הכספיות שנאלצנו להוציא במשך כול ימי הנופש ועבור הנופש עצמו.

40.אם לא היענה בהתאם לא אהסס לפנות לאמצעים המשפטיים העומדים לרשותי בעבור הנזקים שנגרמו לי








בברכה
לילך כרמון
קינג ג'ורג' 3
תל -אביב
העתקים:
מר רפי שדה מנכ"ל ישרוטל.
חברת ארנון פז.
חברת פלאפון
משרד התיירות
התאחדות המלונות אילת
המועצה לצרכנות









בזבוז זמן,עוגמת נפש, סוג הנזק :
סופ"ש זוגי באחד ממלונות רשת ישרוטל באילת ללא הגבלות שונות ומשונות. פתרון נדרש :

אמבסדור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה